SUCCES IN AFACERI. In ce ar trebui sa investeasca patronii romani, indiferent de domeniu, pentru a le merge bine afacerea
digitalizareafacerimediul privatbusiness
Traim vremuri in care antreprenoriatul devine mai provocator ca oricat, dar si mai inovator. Cine nu tine pasul cu vremurile si nu se adapteaza, nu se reinventeaza si nu se urca in "trenul" digitalizarii, nu va mai ramane pe piata.
Daca un antreprenor doreste sa performeze, sa-si consolideze pozitia pe piata, sa se asigure ca va face parte din mediul de business al viitorului, trebuie sa investeasca in digitalizare.
Digitalizarea este cheia succesului in afaceri
"Digitalizarea ajuta business-urile sa devina mai eficiente, reducand semnificativ din costuri.
Tendinta actuala in domeniul afacerilor este de a adopta masuri concrete de modernizare a proceselor. Digitalizarea informatiilor creste nivelul de credibilitate, ofera companiilor mici oportunitati mari.
Dar digitalizarea implica si o corelatie intre mediul privat si autoritatile publice. La aceeasi masa, trebuie sa se aseze mediul privat si mediul public, marile companii furnizoare de digitalizare si societatea civila, astfel incat procesul de digitalizare sa fie dinamic. Este nevoie sa schimbam mentalitatea potrivit careia digitalizarea inseamna pierderea locurilor de munca. Efecte complementare adoptarii digitalizarii sunt crearea de competente si imbunatatirea abilitatilor.
Acest proces de transformare poate fi un instrument extrem de util, daca este suficient de bine inteles. Trebuie sa venim in fata autoritatilor cu solutii pentru dezvoltarea sustenabila a potentialului urias pe care inteligenta romaneasca il are", a spus Cristina Chiriac, conform unui comunicat al
CONAF, transmis, joi,
AGERPRES.
De asemenea, mai sublinaiza oficialul CONAF, sa nu scapam din vedere nici faptul ca "digitalizarea inseamna un sprijin complex pentru angajati, care duce si la o imbunatatire a calitatii proceselor, scaderea costurilor de productie si o eficientizare a sectorului, dezvoltarea unei piete competitive si nu in ultimul rand incurajarea eficientei energetice".
"Ajutoarele pentru cercetare, dezvoltare si inovare (CDI) puse la dispozitie de Comisia Europeana au scopul de a sprijini tranzitia verde si cea digitala in Europa, prin facilitarea investitiilor public-private in inovare si cercetare, precum si in infrastructuri de testare si experimentare. Daca in unele domenii ale sectorului energiei exista deja tehnologii digitale care au nevoie de sprijin pentru a se extinde, in alte domenii este nevoie de stimularea serviciilor energetice digitale", a mai punctat aceasta.
Foto: pixabay.com