Angajatii din generatia milenialilor sunt considerati in ziua de astazi viitorii lideri ai fortei de munca, acei oameni care vor impulsiona mediul de afaceri si care vor transforma modelele traditionale de business. Daca sunt motivati corespunzator, acesti oameni pot schimba la propriu organizatia din care fac parte, aducand plus valoare.
Cei mai multi dintre profesionistii care fac parte din aceasta generatie a milenialilor nu mai asteapta de la locul de munca pe care il au doar un salariu mare. Asteptarile lor de la joburile pe care le au sunt mai diversificate si mai complexe in ziua de astazi. Tocmai din acest motiv, specialistii atrag atentia managerilor din intreaga lume ca este esential sa isi motiveze corespunzator forta de munca si sa transforme acesti mileniali de astazi in liderii de maine.
Uite trei metode prin care iti poti motiva angajatii din generatia milenialilor pentru a da tot ceea ce au la locul de munca!
Milenialii sunt, in general, oameni calculati, care isi doresc sa stie ce vor face peste cinci sau zece ani. Daca lucreaza intr-o companie, vor sa aiba siguranta ca pot evolua din punct de vedere profesional. Ajuta-i sa isi planifice cariera profesionala si ofera-le sfaturi cu privire la punctele lor forte si la capitolele la care ar trebui sa mai lucreze. Atat timp cat vor realiza ca pot creste din punct de profesional in compania in care lucreaza, cei mai multi dintre ei vor fi motivati sa lucreze din greu.
In lumea business-ului de astazi este esential ca fiecare persoana sa simta ca poate spune ceea ce gandeste si ca este ascultata de colegii sai. Chiar daca nu au o experienta atat de bogata, este importanta ca managerii sa ii lase si pe cei mai tineri sa isi exprime opiniile. De altfel, de ce ai mai angajat o astfel de persoana daca nu crezi in ce are ea de oferit?! Nimanui nu ii place sa simta ca nu este ascultat sau ca parerea lui nu are nicio importanta.
Nu sunt deloc putini angajatii care ajung in situatia de a crede ca vor avea succes la locul de munca numai daca isi dedica intreaga viata companiei pentru care lucreaza. In realitate, nu este deloc asa, ba chiar din contra. Gasirea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala este o misiune dificila pentru multi tineri care vor sa aiba succes pe plan profesional. Din pozitia ta de manager, asigura-te ca angajatii tai stiu ca timpul lor liber este timpul lor in care se pot relaxa si in care pot petrece timp cu cei dragi si atat!
Sursa foto: pexels.com
Ultimele NOUTATI
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii