Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Made in Romania a desemnat cele 50 de companii semifinaliste ale editiei a III-a


Made in Romania a desemnat cele 50 de companii semifinaliste ale editiei a III-a
de Vlad Strunescu la 08 Apr. 2019
Made in Romania a desemnat cele 50 de companii semifinaliste ale editiei a III-a
Tags: made in romaniaantreprenoriat romaniafirme romanesticoncurs bvbprograme bvb

Programul Made in Romania: Liga BVB si-a desemnat cele 50 de companii semifinaliste, printr-un proces complex de selectie, dintr-un total de aproape 300 de companii antreprenoriale inscrise.


Aflat la cea de-a treia editie, programul a reconfirmat succesul in crestere in randul comunitatii de afaceri din Romania, printr-o crestere de aproape 50% a numarului de companii inregistrate comparativ cu editia precedenta.
Cele 50 de companii semifinaliste sunt: 5 to Go; Green Spots Technology; AdServio; Grup Sapte;  Agroserv Mariuta - Laptaria cu caimac; Altex, AMC Romania, Annabella (Fabrica de Conserve Raureni), Arobs Transilvania Software; Bio Eel; Cel.ro; Christian Tour; Ciserom; Clinicile Dr. Leahu; Dacia Plant; DocProcess; Elba Electronics; Elis Pavaje; Elsaco Electronic; F64 Studio; Fabrica de Bere Buna; Catena; Fildas Trading; Flanco; Fortech; French Revolution; Fruteria.ro; Green Spots Technology; Grup Sapte; Jidvei; Jolidon International; Kober; La Mama; Lacto Solomonescu;  Luna Solai; Merlin's Beverages (Vitamin Aqua); Moldovan - Carmangeria Sannicoara; Noah Watches; Norofert; Oscar Downstream; Otter-Distribution; Pescado; Regina Maria; Rodbun; Salad Box; Secom; Spartan; Ted’s Coffee; Timesafe (Pago); Transylvania College; Typing DNA; Vivre Deco.
 
Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experti va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasa pe baza votului publicului, in perioada 8-21 aprilie, pe website-ul proiectului bvbleague.ro/vot-public. Numele celor 15 finaliste vor fi anuntate pe 14 mai, in cadrul Galei Made in Romania.
 
"Made in Romania a castigat mult in vizibilitate in doar trei editii, numarul companiilor participante aproape s-a dublat si ne bucuram sa vedem ca o initiativa pe care Banca Transilvania a sustinut-o de la bun inceput are sanse reale sa devina reper in identificarea si promovarea antreprenoriatului local. 
 
Sunt multe povesti de business de succes care au nevoie de lumini si scena, iar Made in Romania tocmai asta face. Ne-am bucura ca acest gest de recunoastere a valorii in antreprenoriat sa faciliteze, pana la urma, crearea unei comunitati de business stranse, active si sanatoase in jurul pietei de capital locale", a afirmat Dan Rusu, membru al Comitetului de Nominalizare si Seful Departamentului Analiza, Grupul Financiar Banca Transilvania.
 
Programul Made in Romania a inceput in 2017, cu 166 de companii nominalizate. La editia din 2018, numarul nominalizarilor a crescut cu 20%, la 201, pentru ca, la a treia editie, sa fie inregistrate 296 de companii, cu aproximativ 50% peste nivelul din 2018 si aproape dublu fata de prima editie.
 
A treia editie a Made in Romania a adus o serie de imbunatatiri, cu o segmentare clara a companiilor participante, si o restructurare a programului de mentorat, astfel incat Made in Romania sa ajunga cat mai aproape de antreprenorii din Romania.

La segmentarea companiilor inscrise, s-a tinut cont, printre altele, de cifra de afaceri, numarul de angajati si perioada de activitate, astfel ca sunt trei categorii de companii: start-up-uri, IMM-uri si companii mari. Fiecare companie participanta concureaza, astfel, cu companii de talie similara.
 
Ultima etapa a acestei editii este dedicata tuturor companiilor semifinaliste si implica asistenta gratuita in domeniile de interes pentru companii prin workshop-uri regionale (Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara), discutii bilaterale la sediile companiilor finaliste, webinarii etc.
 
"In cele trei editii ale programului, am aflat povestile a peste 500 de companii antreprenoriale romanesti, unele fiind adevarati campioni, iar altele reprezentand surprize pentru noi prin inovatie sau prin dinamica business-ului de la an la an. 
 
Toti acesti antreprenori romani, care produc in Romania creaza locuri de munca, bunastare atat pentru clientii lor, cat si pentru angajatii lor, contribuie consistent la veniturile bugetare prin plata taxelor si impozitelor catre stat, putandu-se, astfel, plati salarii in sectorul public, pensii si, apoi, construi scoli, spitale si infrastructura. Vorbim despre reinvestirea profitului in societatea in care traim cu totii. 
 
Ne bucuram ca acest program imbunatateste imaginea si educatia aferenta antreprenoriatului in Romania si da incredere si altor romani ca se pot dezvolta afaceri private de mare succes in tara noastra. O societate educata va avea mult mai multe sanse sa aiba si o economie dezvoltata”, a declarat Lucian Anghel, pesedintele Consiliului de administratie al BVB.
 
Made in Romania este un program care isi propune sa identifice si sa promoveze antreprenoriatul romanesc.
 
"Numarul mare si diversitatea companiilor nominalizate ne-au depasit asteptarile si ne bucuram sa vedem acest interes in crestere pentru programul Made in Romania
 
Totodata, ne bucuram cand vedem antreprenori care au fost in Made in Romania interesandu-se de atragerea de finantare prin intermediul pietei de capital, dar si cand aflam ca discutiile din cadrul workshop-urilor sau parteneriatele incheiate intre antreprenori au fost fructuoase. 
Astfel, Made in Romania este o punte intre antreprenori si consultanti, finantatori si alti stakeholderi, asa cum bursa pune in legatura antreprenorii care au nevoie de capital pentru finantarea ideilor de dezvoltare a afacerii cu investitorii care ar putea plasa o parte din banii lor in dezvoltarea afacerilor antreprenorilor”, a conchis Adrian Tanase, directorul general al BVB.

Jurnalist Manager.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Restrictiile de calatorie au avariat grav afacerile marilor transportatori aerieni

Restrictiile de calatorie au avariat grav afacerile marilor transportatori aerieni
Criza generata de pandemia COVID-19 a afectat grav majoritatea sectoarelor economice. Una dintre industriile care au avut (si inca au) cel mai mult de suferit este cea a transportului aerian. Conform Asociatiei Internationale de Transport Aerian (AITA), in luna iulie a anului curent traficul aerian...

today14 Aug. 2020

Profit net de 607,41 milioane de lei pentru Banca Transilvania

Profit net de 607,41 milioane de lei pentru Banca Transilvania
Grupul Banca Transilvania a publicat, astazi, rezultatele financiare inregistrate in prima jumatate a acestui an, incheiata cu un profit net de 690 de milioane de lei, din care cel al bancii de 607,41 milioane. Profitul grupului s-a diminuat cu 26%, iar cel al bancii cu 28%, in raport cu primul...

today14 Aug. 2020

PIB al Romaniei a scazut cu 12,3%, in al doilea trimestru din anul pandemiei

PIB al Romaniei a scazut cu 12,3%, in al doilea trimestru din anul pandemiei
Institutul National de Statistica a anuntat, astazi, ca economia Romaniei a scazut cu 12,3%, in al doilea trimestru din acest an, in comparatie cu primul trimestru. In raport cu cel de-al doilea trimestru al anului trecut, Produsul Intern Brut s-a redus cu 10,5%, atat pe serie bruta, cat si pe...

today14 Aug. 2020

Guvernul adopta astazi o OUG pentru rectificarea bugetara. Cum se impart banii

Guvernul adopta astazi o OUG pentru rectificarea bugetara. Cum se impart banii
Guvernul va adopta astazi o Ordonanda de Urgenta privind rectificarea bugetara. Florin Citu a anuntat ieri ca aceasta OUG ''modifică ce este nevoie pentru a pune în aplicare această rectificare bugetară''. Rectificarea bugetara va veni in sprijinul fondurilor unor...

today14 Aug. 2020
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".

Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Dictatura sanatatii sau ce alte realitati mai pot nega romanii care nu cred ca exista Covid-19

Intr-un interviu acordat hotnews.ro, Virgil Musta, unul dintre medicii facuti celebri de succesul obtinut in tratarea bolnavilor de Covid 19, a povestit ca a avut pacienti care nu credeau in existenta noului coronavirus inainte de a se imbolnavi si nici macar dupa ce s-au vindecat. In ton cu masura cea mai simpla de a ne proteja de SARS-CoV-2, Musta, sef de sectie la Spitalul de Boli Infectioase Victor Babes din Timisoara, a declarat ca aceasta mentalitate l-a lasat… masca. Citeste si: INSP: Pe 8 septembrie am putea avea toate locurile ocupate la ATI si peste 2.800 de cazuri de infectie PE ZI "Pe vremuri", pe...
Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Gramul de pericol din kilogramele de aur

Asa cum "academia" Facebook produce medici infectionisti si epidemiologi pe banda rulanta, precum si experti in Covid 19, la fel scoate si economisti si finantisti. Acum, se pare ca toata lumea se pricepe la investitii, mai ales la cele in aur. Desigur, cand Nouriel Roubini considera o idee buna protejarea banilor prin plasarea lor in aur, esti tentat sa crezi ca metalul galben este infailibil in lupta cu orice criza si cu virusul inflatiei care mananca din valoarea monedelor si a bancnotelor. Citeste si: Statul continua sa se indatoreze de la cetatenii sai. Programul TEZAUR merge inainte si in luna august Actiuni, case,...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016