Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Numai 2 din 10 angajati romani se considera loiali companiei pentru care lucreaza


Numai 2 din 10 angajati romani se considera loiali companiei pentru care lucreaza
de la 16 Oct. 2018
Numai 2 din 10 angajati romani se considera loiali companiei pentru care lucreaza
Tags: loialitate angajatifidelizare angajatistimulente angajati

Doi din zece salariati romani din mediul privat se declara loiali companiei pentru care lucreaza, in timp ce 70% spun ca ar lua in considerare o schimbare, daca gasesc o varianta mai buna.


Numai 10% dintre ei nu cred deloc in loialitatea fata de un angajator, arata un studiu realizat de UP! Your Service. Principalul motiv care afecteaza loialitatea salariatilor romani fata de angajator este nerecunoasterea meritelor, sustin 44,8% dintre participantii la studiu. 

Citeste si: Ce inseamna jobul ideal in 2018

Un rol important il are si salariul, impreuna cu beneficiile extra-salariale acordate de companie (32,3% dintre respondenti), precum si volumul mare de munca (28%), mediul de lucru stresant (24,8%) ori controlul exagerat al activitatii (24%). 
 
Loialitatea fata de locul de munca mai este influentata negativ si de lipsa oportunitatii de a avansa in cariera (20,6%), procesele de lucru greoaie (17,8%), relatia cu seful (16,8%), lipsa oportunitatii de dezvoltare pe plan profesional (16,5%), pedepsele sau penalizarile (14,2%) sau relatia cu colegii (12%).
 
"Desi salariul este cel mai important factor in alegerea locului de munca, acesta nu mai reprezinta principalul motiv pentru care un angajat paraseste angajatorul actual. De fapt, lipsa aprecierii este, astazi, cel mai important motiv pentru care angajatii iau in calcul schimbarea locului de munca. 
 
Aprecierea pe care o asteapta nu vine doar de la manager sau nu inseamna doar beneficii si compensatii, ci trebuie sa raspunda si la intrebarea Cat de valoros sunt eu aici? - pe care si-o poate pune un angajat. 
 
Daca nu se simte valorizat, acesta va fi tentat sa caute un nou loc de munca, iar factorii decisivi in alegerea sa vor fi salariul oferit si reputatia brand-ului", spune Elena Calin, CEO UP! Your Service Romania.


Perspectivele de dezvoltare si feedback-ul managerilor, principalii factori de loializare a angajatilor 
 
Patru din 10 salariati din mediul privat considera ca managerii nu le incurajeaza si sprijina dezvoltarea, iar mai bine de jumatate spun ca nu primesc feedback valoros de la manager care sa ii ajute sa se dezvolte sau considera ca organizatia nu investeste in ei, oferindu-le posibilitatea de a invata lucruri noi si de a-si extinde aria de cunostinte si abilitati. 
 
Totodata, aproape 60% considera ca organizatia pentru care lucreaza nu le da sansa sa isi construiasca un plan de cariera sau sa promoveze si nici nu ofera cursuri de formare care sa ii ajute sa isi construiasca abilitati de care au nevoie pentru a-si dezvolta activitatea. 
 
Cand vine vorba despre ce face angajatorul actual pentru a-si loializa angajatii, o treime dintre respondenti nu considera ca organizatia in care lucreaza desfasoara initiative de loializare. 
 
Ceilalti spun ca, printre metodele de loializare intalnite in compania lor, se numara incurajarea lucrului in echipa (33,1%), mediul de lucru placut si relaxat (24,5%), exprimarea libera a ideilor si feedback-ul constant (23,9%), pachetul complex de beneficii extra salariale (16,5%), echilibrul intre viata profesionala si cea personala (16,5%). 
 
Mai putini sunt cei care se bucura ca organizatia ofera sanse egale de dezvoltare si avansare in cariera pentru toti angajatii sai (14%), organizeaza evenimente dedicate familiilor angajatilor sai (9,2%), le arata constant angajatilor cat de importanti sunt pentru companie (8,5%).
 
Studiul UP! Your Service Romania a fost desfasurat in perioada 1 - 30 septembrie 2018, pe un esantion format din 2.042 de respondenti salariati din mediul privat din toata tara.
 
UP! Your Service este liderul global in construirea unei culturi superioare a serviciilor. Fondata in Singapore, in 2003, de catre Ron Kaufman, unul dintre cei mai apreciati profesionisti in domeniul customer service, UP! Your Service lucreaza cu cele mai mari companii din lume si le ajuta sa isi construiasca o cultura a serviciilor superioare, care sa genereze repetat rezultate in business-urile lor. 
In Romania, UP! Your Service este prezenta din 2016, venind in sprijinul companiilor de pe plan local in demersul lor de transformare si orientare catre oferirea de servicii superioare clientilor. 
 
Metodologia dezvoltata de UP! Your Service include principii fundamentale de servicii, reguli de leadership, metodologii demonstrate pentru evaluarea si construirea culturii organizationale, exemple si planuri de lucru eficiente in orice industrie si cultura.

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016