Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

17% din publicul comercial afirma ca postul DISCOVERY e singurul motiv pentru care mai pastreaza abonamentul TV


17% din publicul comercial afirma ca postul DISCOVERY e singurul motiv pentru care mai pastreaza abonamentul TV
de la 12 Mar. 2012
17% din publicul comercial afirma ca postul DISCOVERY e singurul motiv pentru care mai pastreaza abonamentul TV
Tags: publicdiscovery channelanalizaabonamenttvefectebear grylls

90% dintre participantii la o analiza realizata in Romania de Mercury Research pentru Discovery Channel afirma ca se uita in fiecare zi la TV, dar 17% spun ca acest post este singura motivatie pentru care inca mai platesc abonamentul TV. Studiul a urmarit sa evalueze opiniile oamenilor despre influenta televiziunii asupra lor si modul in care vad telespectatorii postul Discovery. Rezultatele studiului stau la baza unei campanii de marketing pe care acest canal o va lansa luni, intitulata "Efectul Discovery" si care urmareste sa aniverseze 15 ani de cand Discovery a aparut pe piata tv romaneasca.


Studiul a fost realizat in februarie 2012 de Mercury Research pentru Discovery si s-a bazat pe un esantion de 646 de oameni, declarat ca fiind reprezentativ pentru populatia cu varste intre 18-49 de ani, rezidenta in mediul urban.

Targetul general al studiului citat de HotNews.ro a fost format din barbati si femei (urban, 18-49) care se uita la TV cel putin o data pe luna, iar targetul Discovery - barbati si femei (urban, 18-49) care se uita la Discovery Channel cel putin o data pe saptamana.

Datele au fost adunate prin intermediul unor interviuri online, din panelul Mercury Research. Iata cateva din rezultatele cercetarii:

62% dintre respondenti spun ca Discovery Channel a avut un efect pozitiv asupra vietii lor, prin cunostintele dobandite

17% dintre respondenti spun ca postul e singurul motiv pentru care inca mai au televizor/abonament tv

74% apreciaza ca Discovery Channel e diferit prin faptul ca ofera stiinta intr-un format accesibil; 62% lauda modul in care Discovery imbina informatia cu divertismentul


Respondentii urmaresc Discovery pentru: cunostinte generale mai bogate, pentru a afla ceva nou, pentru a fi informati, pentru a se relaxa

Ei prefera emisiunile de stiinta, urmate de cele de calatorii si de cele de supravietuire

Prezentatorii preferati de romani sunt Bear Grylls, Adam Savage si Jamie Hyneman, Jeremy Clarkson si Mike Rowe.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Cristian 2012-03-13 09:47:18
Nu cred ca sondajul este relevant sau corect! Iar pachetul celor de la Discovery este din ce in mai putin atractiv. Ne gandim chiar sa renuntam la el. Reportajele se tot repeta, si sunt si foarte vechi.
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016