Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Management financiar - Cum sa va analizati cheltuielile


Management financiar - Cum sa va analizati cheltuielile
de la 02 Sep. 2009
Tags: managementfinanciarafaceri



   Analiza cheltuielilor: de la simpla statistica la instrument indispensabil

Prin anii de glorie ai economiei de piata, a te opri din productie sau vanzare pentru a face doua-trei analize financiare era, pur si simplu, o stupiditate.

In goana dupa noi piete, cu o competitie, de multe ori, inexistenta, companiile investeau sume uriase cu convingerea ca aceste sume se vor intoarce inzecit ca venituri.

In tot mai multe cazuri, aceasta analiza se efectueaza impreuna cu un analist financiar care, cu experienta sa, poate aduce un plus de valoare informatiilor obtinute.

Analiza achizitiilor a devenit un instrument indispensabil, la care managerii de achizitii apeleaza lunar.

Lucrurile s-au mai schimbat si concurenta uriasa din aproape toate domeniile a facut ca analiza financiara in fiecare departament sa fie o necesitate. Iar in achizitii si logistica, sector privit ca locul prin care se scurg banii din firma, orice informatie se poate dovedi utila in luarea unei decizii ce se repercuteaza direct in cresterea profitului firmei.

Sfatul nostru!

Incercati, pe cat posibil, sa va organizati toate procesele de achizitii sub forma unor ecuatii cu elemente constante si elemente variabile. Cu cat mai putine elemente variabile aveti, cu atat acuratetea rezultatelor este mai mare si, implicit, reducerile de costuri vor fi mai importante.

Daca firma in care va desfasurati activitatea este una mare, atunci e foarte posibil ca departamentul de achizitii sa fie format din cateva subdepartamente.

Poate fi vorba de:

- achizitii marketing & comercial;

- achizitii servicii (legal, financiar, resurse umane);

- achizitii IT;

- achizitii "general administration".

O analiza atenta a cheltuielilor din fiecare subdepartament va garanteaza faptul ca intotdeauna veti lua decizii in deplina cunostinta de cauza.

>> Bonus Extraordinar pentru dvs.!

CD-ul "Turbo-management financiar - pentru depasirea legala si accelerata a crizei economice" contine Setul special de formulare de lucru destinat mangerului financiar perfect! Va ajuta sa fiti eficient si rapid! Sa economisiti timp si bani!

Beneficiati de informatii de maxima utilitate:

  • Analiza ratelor
  • Bugetul vanzarilor
  • Cash flow
  • Contul de profit si pierdere
  • Necesar financiar incepere activitate
  • Prag de rentabilitate
  • Previziunea rezultatului
  • Situatia incasarilor cash
  • Situatia platilor cash
  • Vechimea creantelor
  • Vechimea datoriilor
  • Cum sa realizati un plan de afaceri

Comandati acum CD-ul Turbo-management financiar! Va ajuta sa depasiti in mod legal perioada de criza financiara!
 




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016