Banca Transilvania, locul 7 in Top Social Brands 2018
social brands 2018banca transilvaniacampanii sociale
Banca Transilvania ocupa locul 7 in Top Social Brands 2018, in urcare cu doua pozitii fata de 2017.
Anul acesta, au facut parte din clasament 75 de branduri care s-au remarcat prin campaniile social media pe care le-au avut in perioada aprilie 2017-aprilie 2018.
Top Social Brands analizeaza evolutia brandurilor din Romania in social media si este un top realizat in fiecare an de catre revista Biz, impreuna cu Zelist.
Acesta este realizat in urma ponderarii rezultatelor brandurilor in doua clasamente: topul ZeList (aparitii si viewership) si topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de catre companii si a cercetarii proprii.
Banca Transilvania are pagini pe retelele de socializare pe Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, Google+ si canal de Youtube.
In perioada analizata, banca a inregistrat cresteri pe toate canalele social media unde este prezenta.
Cele mai mari cresteri le-au inregistrat urmatoarele pagini: Instagram (93%), pagina de Twitter (41%), pagina de Facebook Bucurestiul Intreprinzător (26%; 7.508 fani noi) si pagina de Facebook BT (7%; 32.623 fani noi).