Bancile iau masuri, in conditiile cresterii numarului de cazuri de Covid19. Din 19 octombrie 2020, accesul in sucursale BCR se va face numai pe baza de programare

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Bancile iau masuri, in conditiile cresterii numarului de cazuri de Covid19. Din 19 octombrie 2020, accesul in sucursale BCR se va face numai pe baza de programare
Bancile iau masuri, in conditiile cresterii numarului de cazuri de Covid19. Din 19 octombrie 2020, accesul in sucursale BCR se va face numai pe baza de programare
de Vlad Strunescu la 15 Oct. 2020
Urmareste-ne pe Google News
acces sucursale bcrprogramare sucursale bcrprogramare bcracces bcr

Banca Comerciala Romana va implementa, incepand de luni, 19 octombrie, un nou mod de functionare la nivelul intregii retele teritoriale, prin care clientii vor avea acces in sucursale exclusiv in baza unei programari telefonice. BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programari prin telefon, derulat in ultimele luni, in 12 agentii din tara, care s-a dovedit a fi unul de succes.

 
Programul a fost conceput pentru a pregati migrarea catre un nou mod de functionare in reteaua bancii, care urmareste cresterea gradului de confort si protectie pentru clienti, reducerea timpilor de asteptare, imbunatatirea eficientei operationale si incurajarea utilizarii lui George, platforma BCR de digital banking. 

 
Extinderea sistemului la nivelul intregii retele, incepand de luni, este una temporara si a fost accelerata de escaladarea, la nivel national, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum si de apropierea sezonului rece, in contextul in care exista cazuri in care se formeaza cozi in fata unitatilor bancare.
 
"Siguranta si sanatatea clientilor nostri continua sa fie cele mai importante preocupari pentru noi. In ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitala si am implementat noi modele de lucru, care vin in intampinarea clientilor cu solutii cat mai practice.  Ca urmare a contextului actual si a cresterii numarului de infectari, am decis sa extindem imediat, in toata reteaua BCR, sistemul de acces in agentii doar pe baza de programare. 
 
Este o masura unica in sistemul bancar din Romania, dar care s-a dovedit eficienta in alte industrii, asa cum este in medicina, servicii si in multe alte domenii. Aceasta decizie se aliniaza strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atat prin digitalizarea serviciilor si a produselor bancare, cat si prin deservirea clientilor pe principii de consiliere personalizata. 
 
Incurajam clientii sa apeleze la noul serviciu de programare, deoarece ii va ajuta sa efectueze la timp si rapid orice operatiune bancara, iar timpul petrecut la banca va fi mult mai scurt", a declarat Dana Dima, vicepresedinte executiv Retail si Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
 
Fiecare agentie BCR va beneficia de un numar de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile si numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a bancii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227 si la sediul fiecarei sucursale. 
 
Astfel, orice client, persoana fizica sau juridica, va trebui sa sune la numarul de telefon aferent agentiei unde doreste sau necesita asistenta din partea unui angajat BCR. 

Angajatii BCR prezenti in sucursale vor fi pregatiti sa ajute clientii in stabilirea programarilor. De la izbucnirea pandemiei, BCR si-a crescut progresiv si accelerat numarul de servicii si produsele care pot fi accesate, atat in mediul online, cat si telefonic. 
 
Prin George, platforma de mobile & internet banking, clientii au posibilitatea, inca de anul trecut, sa-si gestioneze complet relatia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare si deblocare carduri, marire limita de acces la cash prin card, plata facturi de furnizori, accesare & obtinere credit de nevoi personale sau refinantare credite de la alte banci, asset-management, asigurari si multe altele.
 
Volumul tranzactiilor prin George a crescut cu 130%, in primele sase luni din 2020, in comparatie cu aceeasi perioada de timp din 2019, iar numarul de utilizatori a trecut de 900.000, in crestere cu 70% fata de 2019.  De asemenea, BCR a inregistat o crestere de peste 150% la accesarea de produse bancare in mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise in 2020, in timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.
 
Pentru a veni si in sprijinul persoanelor care nu sunt atat de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins si gama de operatiuni disponibile prin telefon, in Contact Center, serviciu disponibil in fiecare zi, 24 de ore din 24. 
 
Astfel, in prezent, telefonic, se pot efectua urmatoarele operatiuni: verificare cont curent; asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking; asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri; preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxima de 300 de lei); informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR; transferuri bancare prin serviciul Alo24; actualizare de date.

Citeste si: Ghid de Granturi nerambursabile pentru IMM-uri afectate de pandemie
 
Contact center-ul BCR este functional non-stop, la urmatoarele numere de telefon: *2227 - numar cu tarif normal apelabil din retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 - numar cu tarif normal, apelabil din strainatate.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu net in 2025: Ce prognozeaza fostul ministru de Finante pentru romani?
Economie

Salariul mediu net in 2025: Ce prognozeaza fostul ministru de Finante pentru romani?

today24 Ian. 2025
Explozie de angajari LA STAT: peste 1,3 milioane de posturi ocupate
Economie

Explozie de angajari LA STAT: peste 1,3 milioane de posturi ocupate

today24 Ian. 2025
Casa si gradina

"Secretul" productivitatii padurarilor. Are legatura cu lantul de drujba!

today23 Ian. 2025
Semnarea digitala a documentelor: Rapid, sigur si eficient cu eSemneaza.ro
Tehnologie

Semnarea digitala a documentelor: Rapid, sigur si eficient cu eSemneaza.ro

today23 Ian. 2025
O situatie in care salariatul comite o abatere disciplinara clara, dar legea interzice sanctionarea sa
Companii

O situatie in care salariatul comite o abatere disciplinara clara, dar legea interzice sanctionarea sa

today23 Ian. 2025
Impozitarea muncii 2025. Taie Guvernul din salarii prin introducerea impozitului progresiv? Ultimele calcule
Economie

Impozitarea muncii 2025. Taie Guvernul din salarii prin introducerea impozitului progresiv? Ultimele calcule

today23 Ian. 2025
Soc alimentar in UE: faina de insecte, noua tendinta aprobata oficial
Afla...

Soc alimentar in UE: faina de insecte, noua tendinta aprobata oficial

today23 Ian. 2025
Daniel Daianu prezice: in 2026, recalcularea pensiilor va adanci criza fiscala
Economie

Daniel Daianu prezice: in 2026, recalcularea pensiilor va adanci criza fiscala

today23 Ian. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Casa si gradina

"Secretul" productivitatii padurarilor. Are legatura cu lantul de drujba!

today23 Ian. 2025
Semnarea digitala a documentelor: Rapid, sigur si eficient cu eSemneaza.ro
Tehnologie

Semnarea digitala a documentelor: Rapid, sigur si eficient cu eSemneaza.ro

today23 Ian. 2025
O situatie in care salariatul comite o abatere disciplinara clara, dar legea interzice sanctionarea sa
Companii

O situatie in care salariatul comite o abatere disciplinara clara, dar legea interzice sanctionarea sa

today23 Ian. 2025
Impozitarea muncii 2025. Taie Guvernul din salarii prin introducerea impozitului progresiv? Ultimele calcule
Economie

Impozitarea muncii 2025. Taie Guvernul din salarii prin introducerea impozitului progresiv? Ultimele calcule

today23 Ian. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x