Prada este imuna la criza financiara
pradaluxvanzaricrizamagazinechinaitalia
In primul trimestru fiscal, casa de moda italiana si-a dublat profitul, iar vanzarile au crescut cu aproape 50%.
Criza economica nu a reusit sa afecteze cererea pentru articolele de lux. In cazul Prada. castigul a ajuns la 121,7 milioane de euro (152 milioane de dolari) in trimestrul incheiat la 30 aprilie, de la 57,7 milioane de euro in perioada similara din 2011.
Vanzarile companiei Prada au crescut cu 48% in primul trimestru fiscal, la 686,7 milioane de euro. Livrarile Prada au crescut in toate regiunile. In America, au urcat cu 34%, iar în China si Italia - cu cate 54%. In Europa, ascensiunea fost de 57%, iar in Asia-Pacific - de 47%. Articolele de piele au fost cel mai bine vandute produse.
"Suntem increzatori, in continuare, in privinta capacitatii noastre de realizare a obiectivelor. Vom monitoriza situatia economica din tarile in care operam", a declarat directorul executiv al Prada, Patrizio Bertelli.
In 2012, Prada intentioneaza sa deschida 100 de magazine in 2012 si 80 in fiecare din urmatorii doi ani, pe piete precum Brazilia, China si statele din Golful Persic. La sfarsitul lunii aprilie, compania avea 395 de magazine pe care le opereaza direct si 25 de francize.