A aparut versiunea 2.0 a serviciului de marketing geo-targetat InZonaTa
inzonatamarketinggeo-targetataplicatie
InZonaTa, primul site de oferte speciale promovate prin marketing geo-targetat din Romania, a lansat a doua versiune a aplicatiei de mobil InZonaTa, disponibila in Google Play si iTunes App Store.
Campania de lansare InZonaTa Mobil Versiune 2 are doua componente surpriza pentru utilizatori: oferta exclusiva cu bilete la Cinema Movieplex si sansa sa castige un iPhone5S sau un Sansung Galaxy S4.
Oricine descarca aplicatia de mobil InZonaTa in perioada 18 noiembrie - 30 decembrie intra in tragerea la sorti pentru un smartphone la alegere dintre cele mai asteptate telefoane ale anului 2013.
Versiunea 2 a aplicatiei utilizeaza localizare prin GPS pentru a afisa pe harta ofertele care se afla pe o raza de 1km in Bucuresti sau de 5km in celelalte judete ale tarii, fata de pozitia utilizatorului.
Se poate calcula distanta pana la adresa in care se afla oferta si timpul de parcurs cu masina sau pietonal. Din datele de contact ale ofertelei se poate apela direct partenerul sau poate fi contactat prin e-mail pentru mai multe detalii. Userii au posibilitatea de a cumpara oferta direct din aplicatie , de a gasi voucherul in contul lor si de a-l utiliza imediat.
Pe 20 iunie 2013 compania de software development OSF Global Services a lansat prima versiune a aplicatiei de mobil InZonaTa. In primele 2 saptamani de la lansare aplicatia a inregistrat 6.800 de download-uri (ambele versiuni, IOS si Android) si peste 100 de review-uri pozitive in Google Play, avand o nota generala de 4.7.
In aceasta perioada rata de conversie de pe device-uri mobile a crescut cu 400%, de la 0.2% la 1%, iar traficul de pe mobil a crescut de la 10% la 18% in doar 2 luni.