Compania Facebook intentioneaza sa introduca reclamele de tip Tv
facebookpublicitatetvgoogleaol
Facebook intentioneaza sa inceapa sa vanda publicitate de tipul celei vandute pana acum de televiziuni. Companiile Google si AOL ar putea si ele sa urmeze exemplul Facebook.
Bloomberg scrie ca pe site-ul companiei americane, publicitatea care va fi publicata in viitor ar putea aduce pana la 2,5 milioane de dolari pe zi.
Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, cu 1,15 miliarde de membri, si ar putea incepe sa ofere spoturi de publicitate de 15 secunde anul acesta, potrivit unor surse citate de Bloomberg.
Facebook intentioneaza, prin difuzarea de reclame de tip TV, sa capitalizeze milioanele de utilizatori ce intra pe site zilnic, inclusiv in orele prime-time, atat de vanate de cumparatorii de publicitate.
Expertii spun ca in conditiile in care Facebook demareaza aceasta actiune, atunci si rivalii sai vor fi nevoiti sa se lupte pentru banii de publicitate ce mergeau pana acum doar la retelele de televiziune.
Companiile Google si AOL ar putea, asadar, urma exemplul Facebook, considera publicatia citata.