“Anul acesta, spre deosebire de anul trecut, oferta noastra va fi mult mai bogata, vor exista reduceri la branduri vedeta, branduri care nu au mai fost incluse nicioadata in aceasta campanie dar care sunt foarte cerute de clienti in restul anului”, anunta compania.
Din experienta anului trecut, in acest an, in ziua de Black Friday, compania se asteapta la o crestere de peste 25 de ori a numarului de vizite in comparatie cu o zi obisnuita de vineri si la o crestere a valorii comenzilor de aproape 30 de ori fara de o zi normala.
Ultimele NOUTATI
Romanilor le-a trecut supararea pe banci? Din ce in ce mai multi isi fac depozite in lei si euro
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare