Groupon are rezultate fara reducere si un nou CEO
grouponreduceriprofitanalisticeo
Site-ul de reduceri online, Groupon, nu numai ca a raportat rezultate asa cum se asteptau analistii, dar a si numit un nou CEO.
Groupon, care ofera clientilor sai reduceri pentru diferite bunuri si servicii, a raportat castiguri ajustate de 0,02 centi pe actiune. Aceasta este in concordanta cu estimarile celor de la S&P Capital IQ. Cu toate cheltuielile incluse, compania a postat o pierdere neta de un penny per actiune, si acest lucru fiind de asteptat.
Intre timp, compania l-a numit pe Eric Lefkofsky in functia de CEO. Numirea vine la luni bune dupa ce fostul CEO, Andrew Mason si-a dat demisia. Lefkofsky este un antreprenor de 44 de ani care a ajutat la crearea companiei, potrivit USA Today.
Actiunile companiei au sarit cu 20%, datorita acestei vesti, dupa ce s-a incheiat sesiunea de tranzactionare. “Este o reflexie a ceea ce cred investitorii despre numirea lui Lefkofsky. Sunt semne de progrese”, a afirmat Thomas White din partea Macquerie Research.
Analistii au urmarit indeaproape evolutia companiei, cautand semne de crestere a acesteia. Iar veniturile in timpul acestui trimestru a crescut cu 7,1% pana la 608,7 milioane de dolari, peste 606,2 milioane de dolari, suma la care se asteptau analistii.
Cel mai notabil fapt este ca Groupon are parte de succes in piata sa, unde vinde bunuri la reducere. In plus, compania raporteaza ca ocupa 50% din piata tranzactiilor de pe mobil, acestea fiind doar 30% din iunie 2012.
Se pare, totusi, ca investitorii incep sa-si faca probleme legate de profitul Groupon, avand in vedere ca aceasta companie continua sa se extinda. Intr-o astfel de piata concurenta este din ce in ce mai mare, mai ales pe segmentul de reduceri de pe dispozitive mobile.