Microsoft renunta la brandul Metro
microsoftmetrowindows 8metro aglitigiubrand
Microsoft a confirmat vineri ca va renunta la brandul Metro pentru Windows 8 si a anuntat ca va introduce o alta marca. Se pare ca decizia Microsoft a fost influentata de discutiile avute cu un "important partener european", care detine deja brandul Metro. Microsoft a ales termenul "Metro" fara sa "constientizeze" ca unul din partenerii sai detine deja denumirea respectiva.
In acest conditii, Windows 8 va beneficia de o rebranduire. Metro a reprezentat un termen prin care Microsoft a incercat sa descrie designul noului Windows 8 si Windows RT. Microsoft a promovat in nestire aceasta denumire.
Astfel, Microsoft va avea nevoie de ceva timp, pentru a edifica un nou brand. ComputerWorld scrie ca "partenerul european important" ar putea fi gigantul german de retail METRO AG. Metro este al cincilea cel mai mare retailer din lume si i-a displacut optiunea Microsoftului pentru marca deja detinuta.
Niciuna din companii nu a confirmat speculatiile ComputerWorld, iar Microsoft a precizat ca schimbarea denumirii nu a implicat vreun litigiu. Este posibil ca marile companii sa fi negociat incetarea folosirii brandului Metro de catre Microsoft, inainte ca situatia sa degenereze intr-una juridica.