Unde gresesc firmele cand implementeaza tehnologii mobile in centrele de contact

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Unde gresesc firmele cand implementeaza tehnologii mobile in centrele de contact Unde gresesc firmele cand implementeaza tehnologii mobile in centrele de contact
de Manager.ro la 03 Mar. 2014
Urmareste-ne pe Google News
centre de contacttehnologiigreseliintelligence

Analiza asteptarilor clientilor, reorganizarea operatiunilor companiei in vederea oferirii unei valori sporite pentru clienti, flexibilitatea solutiei selectate si integrarea completa a proceselor de comunicare si a sistemelor de back office reprezinta criteriile esentiale pentru implementarea cu succes a tehnologiilor mobile in centrele de contact, potrivit unei analize Interactive Intelligence Group Inc.

„Principala problema a implementarii de tehnologii mobile in centrele de contact este aceea ca majoritatea companiilor dezvolta solutii pentru clienti fara a le cere acestora parerea. Inainte de a incepe un proiect, este esential sa analizezi preferintele si asteptarile utilizatorilor. Atunci cand dezvolti o aplicatie, trebuie sa te gandesti cum sa le usurezi viata utilizatorilor, nu cum sa cresti vanzarile companiei”, a declarat Marcin Grygielski, manager teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
 
Dupa implementarea unei tehnologii mobile, compania trebuie sa reactioneze rapid la schimbari.
 
Aplicatiile trebuie sa fie actualizate in permanenta, pentru a putea gazdui noi produse sau oferte limitate, pentru a putea fi adaptate diverselor dispozitive, dar si schimbarilor din piata si tendintelor sociale.

 
O companie care isi desfasoara activitatea in sucursale sau departamente distincte nu este capabila sa actioneze intr-un astfel de mediu. De aceea, o companie trebuie sa fie reorganizata des pentru a putea oferi clientilor un maxim de valoare ca premisa pentru o implementare de succes.
 
Companiile care se concentreaza pe satisfactia clientilor sunt mult mai flexibile in operatiuni, ceea ce scade costurile de gestionare a tehnologiilor mobile.
 
„Tehnologiile mobile reprezinta o provocare pentru companii, din doua motive principale. In primul rand, ciclul de viata al acestora este extrem de scurt. Costurile si eforturile pentru lansarea actualizarilor sunt de multe ori prea mari in comparatie cu avantajele. Apoi, acestea ofera acces la mai multe canale de comunicare de pe un singur dispozitiv, precum si posibilitatea de a utiliza serviciile web si cele de voce simultan, ceea ce presupune integrarea completa a interactiunii cu clientii in toate formele”, a mai spus Marcin Grygielski.
 
Interactive Intelligence recomanda implementarea unei platforme de comunicatii mobile in locul unei simple aplicatii, precum si integrarea completa a solutiei mobile cu sistemele de comunicare si baze de date ale companiei.
 
O platforma mobila permite dezvoltarea rapida de aplicatii pentru diverse dispozitive si sisteme de operare, bazate pe un cod fundamental, ceea ce reduce costurile modificarilor si creste flexibilitatea tehnologica a companiei.
 
Integrarea completa a proceselor de comunicare si a sistemelor back office permite utilizarea informatiilor de context despre clienti, reducand durata serviciilor pentru clienti si crescand gradul de satisfactie al acestora.
 
 

Ultimele NOUTATI

Ce supozitoare sunt bune pentru hemoroizi: solutii pentru reducerea inflamatiei si durerii
Sanatate

Ce supozitoare sunt bune pentru hemoroizi: solutii pentru reducerea inflamatiei si durerii

today30 Apr. 2025
Ce se intampla cu pretul aurului?
Economie

Ce se intampla cu pretul aurului?

today30 Apr. 2025
Se amana unele amenzi pentru RO e-Transport, pana la finalul anului - vezi lista amenzilor de care scapa transportatorii
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Se amana unele amenzi pentru RO e-Transport, pana la finalul anului - vezi lista amenzilor de care scapa transportatorii

today29 Apr. 2025
Patronii romani fac afaceri dupa ureche. Doar 2 din 10 antreprenori romani au cultura antreprenoriala solida!
Companii

Patronii romani fac afaceri dupa ureche. Doar 2 din 10 antreprenori romani au cultura antreprenoriala solida!

today29 Apr. 2025
Studiu: Utilizarea AI la locul de munca creeaza riscuri complexe pentru organizatii
Tehnologie

Studiu: Utilizarea AI la locul de munca creeaza riscuri complexe pentru organizatii

today29 Apr. 2025
Plus Auto Marketplace redefineste increderea in achizitiile auto: selectie riguroasa, atat pentru masinile noi, cat si pentru cele rulate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plus Auto Marketplace redefineste increderea in achizitiile auto: selectie riguroasa, atat pentru masinile noi, cat si pentru cele rulate

today29 Apr. 2025
Fii pregatit oricand! 7 Reguli de baza pentru a supravietui in caz de urgenta
Afla...

Fii pregatit oricand! 7 Reguli de baza pentru a supravietui in caz de urgenta

today29 Apr. 2025
Marturii din mijlocul penei de curent din Peninsula Iberica. Cum am trecut prin BLACKOUT
Analize

Marturii din mijlocul penei de curent din Peninsula Iberica. Cum am trecut prin BLACKOUT

today29 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x