Vanzarile Flanco au crescut cu 37,5% in 2011
flancoelectro-ititvanzari itinvestitii
Anul trecut, Flanco a avut o cifra de afaceri de 110 milioane de euro, in crestere cu 37,5% fata de 2010, si un profit operational de 3,5 milioane de euro.
Cota de piata medie a Flanco a fost de 11%. In ultimul trimestru din 2011, s-au inregistrat cele mai bune rezultate: vanzari de 48,1 milioane de euro si o cota de piata medie de 13,5%.
Compania a incheiat anul 2011 cu o suprafata de vanzare de 41.500 metri patrati si un numar de 77 de magazine, dintre care 83% in galerii comerciale si 17% in locatii stradale.
In ceea ce priveste valoarea bonului de casa, acesta a crescut, anul trecut, cu 16% fata de 2010, ajungand la 115 euro, inclusiv TVA.
Flanco estimeaza, pentru primul trimestru din 2012, o crestere a afacerilor cu 40% fata de perioada similara din 2011. Pe ansamblul anului, Flanco si-a propus o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro.
De asemenea, pentru 2012, compania a bugetat investitii de 3,5 milioane de euro pentru deschideri si amenajari de magazine, avand in plan inaugurarea a pana la cinci puncte de vanzare.
In 2011, piata locala de retail electroIT a inregistrat o valoare de circa 1,1 miliarde de euro, potrivit estimarilor Flanco. Pe luni, piata a atins cea mai mare valoare a vanzarilor in decembrie, noiembrie si iulie.