Pe ce retele sociale intra un manager de companie
manageriseficeostudiuretele sociale
Sefii de companii, asa numitii CEO's, Chief Executive Officer, prefera sa comunice prin intermediul LinkedIn, se arata intr-un studiu recent.
Potrivit studiului, directorii executivi nu sunt mari amatori de interactiune prin retelele de socializare, astfel ca aproape 60% dintre acestia nu stau online mai mult de o ora pe saptamana, se arata intr-un studiu al DHR International si citat de Forbes.com.
In studiul respectiv se mai arata ca atunci cand intra pe retelele de socializare, managerii de top prefera LinkedIn (62%), urmata de Facebook (44%) si Twitter (27%).
Studiul mai releva in ce conditii sefii de companii ar fi mai prezenti pe site-urile de socializare de tip Facebook. Astfel, daca acestea ar avea utilitate pentru business, circa 90% dintre CEO's s-ar loga. In plus, daca managerii ar cauta in mod activ un nou job, ar intra pe un astfel de site in procent de 86%, iar daca ar gasi articole valoroase, circa 85% dintre ei si-ar face cont intr-o astfel de retea de socializare.
Pe de alta parte, un alt studiu contrazice ce se credea pana acum si anume ca angajatii pierd cel mai mut timp la locul de munca din cauza unor site-uri ca Facebook sau Twitter.
Studiul prezentat de Mashable.com a fost confirmat cel putin in cazul angajatilor din departamentele de vanzari: cei care aveau cont pe Facebook, LinkedIn, Twitter si Pinterest au facut mai multe vanzari decat angajatii mai putin "sociali".
De asemenea, timpul petrecut la serviciu de angajatii cu intensa comunicare sociala este mai mare decat al celorlalti, se spune in raport.
Totusi, realizatorii studiului atentioneaza ca este posibil ca angajatii cei mai productivi sa fie cei care se descurca cel mai usor in mediul digital si productivitatea sa nu fie in niciun fel asociata cu timpul acordat retelelor de socializare.