Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

ANATOMIA UNUI BRAND: 100 de ani de biscuiti OREO


ANATOMIA UNUI BRAND: 100 de ani de biscuiti OREO
de la 19 Mar. 2012
ANATOMIA UNUI BRAND: 100 de ani de biscuiti OREO
Tags: anatomiebrandoreobiscuitiprodussucces

In 1912, Nabisco (National Biscuit Company) din Chelsea dorea sa scorneasca un nou produs, care sa se ridice la nivelul succesului prajiturilor Animal (Barnum). S-a nascut astfel o idee simpla: o prajiturica-sandwich, realizata din doi biscuiti de cacao si o umplutura de crema.


100 de ani mai tarziu, Oreo ramane cel mai popular biscuite din lume. Pentru a sarbatori centenarul, Oreo a lansat o editie speciala, Birthday Cake Oreo si deruleaza o campanie noua, care sa "aniverseze copilul din noi".

Campania va ilustra amintirile nostalgice generate de Oreo (aidoma "Eugeniei" romanesti) si ii va duce pe unii cu gandul la copilarie. Biscuitii OREO au supravietuit timpului. Bunicii pot savura acum Oreo alaturi de nepoti.

Biscuitele OREO a ajuns si in Romania. Ne amintim cu totii de baietelul si fetita care isi invata tatal cum se mananca un biscuite Oreo: il desfaci, lingi crema si inmoi in lapte. Nimic mai simplu si mai dulce.

De la lansarea produsului Oreo in SUA, in 6 martie 1912, s-au vandut peste 491 miliarde de biscuiti! In fiecare an, Oreo, detinut in prezent de Kraft Foods, a generat vanzari globale de 1,5 miliarde dolari.

Sa nu uitam ce spunea candva marele actor Robert Redford: "Mancarea sanatoasa ar putea fi buna pentru moralul tau, dar biscuitii Oreo au un gust mult mai bun, al naibii de bun!"

Ambalaj OREO – 1912 – In prezent, cumparam Oreo intr-un ambalaj albastru de plastic. In trecut, biscuitii erau vanduti in aceasta cutie magnifica.


Ambalaj OREO – 1915 – Producatorii au considerat ca acea cutie este prea grea, astfel incat au hotarat sa vanda Oreo intr-un ambalaj mai mic, de culoarea bleu. Putem observa aspectul biscuitelui Oreo la inceputul anilor 1900. De atunci, designul sau s-a schimbat de doua ori.


Reclama OREO – 1919 – Nu se stie de unde provine numele OREO. Inspiratia sa ar putea fi regasita in cuvantul frantuzesc "or" – aur, culoarea principala a primelor ambalaje OREO.


Ambalaj OREO – 1923 – In 1923, Oreo erau disponibili la pachet.


Reclama OREO – 1924 – Potrivit Kraft, 50% dintre cumparatorii de biscuiti OREO desfaceau prajiturica in doua, inainte de a o savura. Femeile apelau mai des la acest gest decat barbatii.


Ambalaj OREO – 1937 – In anii ’30 – ’40, in reclamele OREO au inceput sa fie prezente doamnele, care savureaza deliciosul biscuite. Pachetul era galben, inainte de anii ’40, dupa care a devenit albastru.


Reclama OREO – 1950 – Inca din anii ’20, cumparatorii, in speta copiii, erau imbiati sa desfaca biscuitii in doua, inainte sa-i manance. Sfatul privind savurarea cremei a fost introdus in anii ’50.


Ambalaj OREO – 1951 - Un ambalaj familiar, prin care se puteau zari biscuitii.


Reclama OREO – 1952 - In anii ’50, OREO a introdus sloganul "Oh!Oh!Oreo". Alte mesaje publicitare OREO au fost: Pentru copiii din fiecare (1980), Singurul si unicul (1982), Oreo, The Original Twister (1995), Biscuitele preferat al laptelui (2004).


Ambalaj OREO – 1969 – Biscuiti OREO, ambalati la cutie


Ambalaj OREO – 1975


Ambalaj OREO – 1995


Oreo in mediul digital – 2008 – Oreo are 100 de ani, dar nu a ramas in negura timpului. Produsul are propria pagina de Facebook si peste 25 milioane de fani in 183 de tari ale lumii, inclusiv la Vatican.


Aniverseaza copilul din tine – 2012 – In anul de aniversare a 100 de ani de existenta, Oreo "sarbatoreste copilul din fiecare" cu noi reclame si promotii.







Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016