Angajatorii sunt intimidati de tehnologie: Angajatii trebuie sa aiba doua telefoane mobile, unul personal si altul de serviciu
angajatoritehnologietelefonserviciusondajipad
Un telefon mobil in interes de serviciu si un altul personal, aceasta este norma impusa angajatilor britanici in urmatorii ani, potrivit unui sondaj anual publicat de Virgin Media Business. Mai putin de jumatate (42%) dintre cei 5.000 de intreprinzatori au declarat ca se asteapta ca angajatii sa foloseasca propriile dispozitive la serviciu, pe viitor - in scadere de la 63%.
Scaderea de 21% se datoreaza ingrijorarilor angajatorilor fata de siguranta datelor. Peste o treime (37%) au declarat ca securitatea este principalul motiv de temere, in contextul utilizarii de catre angajati a propriilor telefoane in interes de munca. In ciuda acestui impediment, 42% dintre angajati folosesc propriile gadgeturi la serviciu.
Apple a vandut in ultimul trimestru din 2011 circa 37 milioane smartphone-uri iPhone si 15,4 milioane tablete iPad. Cresterea de 111% fata de anul anterior demonstreaza apetitul consumatorilor pentru dispozitive electronice cu functii multiple.
"Angajatorii raman deocamdata sceptici in acest sens, dar asta nu inseamna ca tehnologia nu razbeste dincolo de politicile interne ale companiei", a declarat Tony Grace, COO (Chief Operating Officer) al Virgin Media Business.
"O metoda de familiarizare cu noile tehnologii este schema "cumpara-ti singur dispozitivul mobil". Aceasta reprezinta o tactica de economisire pentru angajatori, care permite angajatilor sa-si aleaga singuri instrumentele de lucru, achizitionate pe banii companiei angajatoare. Una din cinci companii ofera aceasta solutie", a mai spus Tony Grace.
"Este adevarat ca nu toti angajatii folosesc tehnologia in acelasi mod. Prin colaborarea cu angajatii si furnizorii de servicii, antreprenorii pot asigura securitatea dispozitivelor personale impotriva furtului de informatii", a conchis reprezentantul Virgin Media Business.