MedLife cumpara reteaua de clinici Anima
achizitii medlifeclinicile anima
MedLife a anuntat achizitionarea integrala a retelei de clinici Anima Specialty Medical Services, care are in componenta sase
policlinici si un laborator, peste 200 de angajati, specialisti medicali si personal de suport, fiind prima retea de medicina privata cu retea proprie de medicina de familie din Romania.
Achizitionarea integrala a retelei de clinici Anima reprezinta cea de-a 15-a achizitie derulata pana acum de grupul MedLife, Almina Trading SRL fiind ultima achizitie anuntata.
Anima este unul dintre cei mai mari furnizori privati de servicii medicale de ambulator in contract cu Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti (CASMB), acoperind peste 15 specialitati, printre care medicina de familie, obstetrica-ginecologie, ORL, endocrinologie, Oftalmologie, dermato-venerologie, cardiologie, psihiatrie, reumatologie, gastroenterologie, alergologie si imunologie clinica.
Anima are 75.000 de abonati corporate, concentrati in special pe abonamente care acopera servicii de medicina muncii. La nivelul anului 2016, Anima a inregistrat o cifra de afaceri de 5,2 milioane de euro.
"Prin aceasta achizitie, MedLife isi intareste pozitia de lider, devenind singurul jucator din Romania cu doua branduri stratificate pe piata serviciilor de ambulator si cea a abonamentelor corporative si medicina muncii.
Serviciile medicale oferite de Anima vin si in perfecta completare cu brandul Sfanta Maria lansat de MedLife pe servicii de laborator anul trecut si care se adreseaza aceluiasi segment de populatie.
Anima va ramane o companie autonoma, cu un departament de vanzari care va functiona diferit si independent de cel ce promoveaza brandul MedLife.
Vom pastra managementul prezent in care avem mare incredere. Asa cum procedam in cazul tuturor achizitiilor, dupa preluare, vom identifica functiunile si activitatile pe care le putem eficientiza pentru a captura economia de scara", a declarat Mihai Marcu, presedinte si CEO MedLife.
"Dupa finalizarea achizitiei conditionata de aprobarea Consiliului Concurentei, vom studia impreuna oportunitatea replicarii modelului de business al Anima la nivel national, concentrat pe segmentul de populatie careia i se adreseaza si in prezent.
Serviciile Anima sunt simbiotice cu cele oferite sub brandul MedLife, de imagistica specializata, spitalicesti si farma, pe care Anima nu le ofera in prezent", a mai spus Marcu.