Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 greseli majore in marketingul online


3 greseli majore in marketingul online
de la 04 Mar. 2013
3 greseli majore in marketingul online
Tags: social mediamarketing onlineoptimizare websitepublic tintafidelizarea clientilor

Social media poate fi considerata o rampa de lansare pentru afacerea ta, insa daca nu este folosita corect poate reprezenta o pierdere de timp.

Iata cele mai intalnite trei greseli in marketingul online:
 
1. Te astepti ca blogul tau sa aiba inca de la inceput un trafic mare si sa devina foarte cunoscut in online
 
Este adevarat ca blogul tau poate avea inca de la inceput un trafic urias, asta daca stii sa il optimizezi corect si daca articolele postate sunt de calitate si relevante pentru publicul tau, insa nu te astepta la o magie. Va dura putin mai mult decat crezi la inceput sa devii o persoana influenta in social media, adica sa fii citit de multi utilizatori, care sa te recomande prietenilor lor si care sa iti asculte sfaturile. Pentru a crea un blog relevant, postarile tale trebuie sa reflecte ceea ce esti si sa se potriveasca precum o manusa publicului care te urmareste. 
 
Pentru a rezolva aceasta problema trebuie sa stii in primul rand ceea ce vrei sa spui si sa incepi cu ceea ce te face special, diferit de ceilalti bloggeri. Spune-le exact cititorilor tai care este adevarata valoare pe care le-o oferi.
 
2. Consideri ca social media este o adevarata gaura neagra
 
Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest si LinkedIn pot consuma resurse importante de timp si energie, este adevarat si de cele mai multe ori aduc inapoi recompense destul de mici. Tocmai din acest motiv, eforturile pe care le depui pe platformele online trebuie sa fie gandite inteligent si strategic, nu intamplator.
 
Te intrebi ce trebuie sa faci? In primul rand trebuie sa stabilesti care este scopul tau, ce doresti sa obtii in urma postarilor pe diverse platforme. Vrei sa imbunatatesti imaginea companiei tale? Vrei sa cresti notorietatea brandului tau? Iti doresti un trafic mare si o crestere a vanzarilor prin intermediul website-ului tau? Vrei sa maresti lista ta de contacte? In functie de scopul tau trebuie sa alegi crearea de mesaje diferite dar si de canale/ platforme diferite.
 
3. Ai trafic mare pe site, insa nu ai cumparatori
 
Publicul tau tinta este fidel, stie si iubeste tot ceea ce faci, iti citeste toate postarile, raspunde la ele si le distribuie mai departe. Cu toate acestea, te intrebi de ce nu iti cumpara produsele. 
 
Ideea este sa ii convingi in primul rand pe clientii fideli sa iti cumpere produsele si abia apoi sa te axezi pe cresterea numarului de cumparatori. Un client nemultumit, face galagie cat 10 care te lauda. In plus, trebuie sa te asiguri ca fiecare pagina este corect optimizata pentru a obtine mai multi vizitatori si ai grija ca optiunile de vanzare online sa fie destul de simple.  

 

Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016