Compania Clarizen din Israel doreste sa reinventeze emailul
companiiclarizenisraelemailgoogle wavemesaje
Cine nu ar vrea sa aiba la indemana un instrument mai bun de comunicare decat emailul? Ne petrecem prea mult timp cu mesajele trimise prin Yahoo! sau alt serviciu specific. Avinoam Nowogrodski este CEO-ul companiei israeliene Clarizen. Acesta dezvolta o aplicatie cloud care concureaza cu Asana.
Asana a fost fondata de doi fosti angajati ai Facebook si doreste, ca si Clarizon, sa ne scape de povara emailului.
Totusi, Clarizen, fondata in 2005, administreaza cu succes serviciul sau cloud de management al proiectelor.
Are 2.000 de clienti si nu foloseste modelul gratuit. In schimb, le ofera clientilor o perioada de proba de 30 de zile, in care pot testa produsul Clarizen.
250 de companii se aboneaza la versiunea de proba in fiecare zi.
150 de companii devin clienti platitori in fiecare luna.
60% dintre clienti sunt in SUA; restul provin din 67 de tari ale lumii.
Veniturile Clarizen s-au inmultit de patru ori intr-un singur an.
Nowogrodski a discutat cu cei de la Business Insider despre "era post-email".
"Multe companii au incercat sa inlocuiasca emailul. Va amintiti de Google Wave?", spune Nogrowdowski. "Nu a functionat foarte bine, deoarece problema nu este legata de email. Problema este legata de conectarea emailului la intregul proces".
In timp ce Nowogrodski apreciaza eforturile Asana, critica metodele companiei rivale.
"Ei targeteaza diverse echipe" creand "o simulare a colaborarii", specifica Nowogrodski.
Are dreptate. Este benefic sa conectam echipele, care pot discuta intre ele, dar este mult mai potrivit sa conectam companii intregi intr-o imensa retea, astfel incat mesajele sa ajunga in mod automat la toata lumea. CEO-ul Clarizen spune ca produsul sau intruneste toate aceste functii.
Din pacate, Nowogrodski nu crede ca emailul va muri. Crede insa ca aplicatiile vor deveni tot mai inteligente si mai putin costisitoare.
"Revolutia se refera la conectarea elementelor de conversatie - email, chat, voce sau video - si pozitionarea lor in contextul procesului tehnologic. Nu discutam despre inlocuirea emailului".
Sursa foto: Flickr, RambergMediaImages