Facebook colaboreaza cu Leo Burnett
facebookleo burnettpublicitateclienticomunicarebrand
Facebook va dezvalui in cadrul festivalului de publicitate de la Cannes doua noi proiecte, un consiliu al clientilor si o noua divizie interactiva de publicitate, dezvoltata de agentia Leo Burnett.
Noul instrument de advertising permite brandurilor sa demareze conversatii intre prieteni folosind postari de videoclipuri, linkuri, fotografii sau statusuri, la care oamenii pot raspunde, informeaza
Brand Republic.
Carolyn Everson (foto), vicepresedintele diviziei de marketing global a Facebook, a mentionat ca noua divizie de publicitate face parte din eforturile companiei de a fideliza brandurile, dincolo de reclamele si paginile gazduite de reteaua de socializare.
Everson a declarat ca Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, vrea ca reclamele sa fie la fel de interactive ca un comentariu catre un prieten. Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, numarand aproape 700 de milioane de utilizatori.
Facebook vrea sa pastreze comunicarea cu marile marci. Astfel, compania a creat un consiliu al clientilor. Primul membru al board-ului este Wendy Clark, senior vicepresedintele diviziei de marketing communication a Coca-Cola.
Facebook a oferit exclusivitate agentiei Leo Burnett si clientilor sai, printre care Hallmark si Samsung, in dreptul de utilizare a serviciului de comentarii pentru doua luni. In 2010, Facebook a provocat agentiile la competitie, in vederea edificarii unei divizii de publicitate care sa serveasca statutul de "social by design".
Mark Renshaw, CIO (cief innovation officer) al Leo Burnett SUA, a spus ca serviciul Comment va permite brandurilor "sa interactioneze mai bine cu oamenii, dincolo de paginile lor de Facebook".