Samsung, brandul de top pe Twitter in perioada desfasurarii targului CES
samsunghastagtwittergigant coreeanproducator electronice
Samsung a fost brandul de top pe Twitter al CES, potrivit unui raport privind tendintele utilizatorilor Twitter in perioada desfasurarii targului.
Noutatile despre gigantul coreean de electronice, prototipurile interesante aduse, anunturile companiei din cadrul targului au dus la aceasta nominalizare.
Raportul apartine Salorix si a fost efectuat pe un esantion de 1 milion de tweet-uri. Pe langa Samsung, care a avut cel mai mare scor, locurile urmatoare au fost ocupate de Sony, Panasonic, Lenovo si LG.
Cea mai mare atentie pe Twitter a fost primita de televizoarele "ultra HD", smartphone-uri si tablete.
In toate zilele desfasurarii targului, Samsung a fost pe primul al discutiilor din social media, cu o singura exceptia, prima cand, cand Sony a fost cel mai disputat.
Cu toate acestea, in ceea ce priveste hashtag-urile, Samsung nu a fost cel mai popular brand, ocupand locul al treilea. Pe primul s-a situat "#lookforlogitech" datorita guveaway-ului facut prin intermediul retelei sociale.