Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategie de imagine: Invata cum sa creezi o impresie buna ... pe Facebook


Strategie de imagine: Invata cum sa creezi o impresie buna ... pe Facebook
de la 19 Mar. 2018
Strategie de imagine: Invata cum sa creezi o impresie buna ... pe Facebook
Tags: social mediasocietateimagine pozitivaprima impresiesfaturionlineretele socialefacebook

Se spune ca prima impresie conteaza, iar in zilele noastre aceasta impresie poate fi formata atat in lumea reala, cat si in plan virtual. Chiar daca multi oameni nu dau importanta la ceea ce expun pe paginile de socializare, aceste lucruri pot avea, in viitor, un imact negativ asupra lor.


Cu un singur click putem afla informatii esnetiale despre aproape orice persoana, informatii pentru care in urma cu zeci de ani, munceau pentru obtinerea lor cateva ore sau zile, chiar si autoritatile. Un rol important in acest sens il au si retelele de socializare, care ne ofera cel putin cateva informatii atunci cand accesam contul unei persoane. Oricat de rezervata ar fi aceasta, tot reies unele date si detalii din fotografii, check-inuri sau like-uri. 

De asemenea, creierul nostru analizeaza aproape robotic, fara sa ne dam seama, cateva caracteristici ale paginii respectivei persoane, formand in mintea noastra deja primele convingeri in raport cu felul de a fi al acelui om. De cate ori nu vi s-a intamplat sa accesati pagina de Facebook a cuiva si din doar doua accesari sa aveti deja impresia formata?

Exact asta se intampla si cu paginile noastre de Facebook. Oamenii le analizeaza, fie mai in detaliu, fie mai superficial, insa toti trag o concluzie.

Iata care sunt cele cinci aspecte de care trebuie sa tineti cont, daca va doriti sa transmiteti o imagine serioasa pe retelele de socializare:

Nu va fotografiati in ipostaze intime, indecente sau la petreceri, cand consumati alcool

O regula de baza este selectarea cu atentie a fotografiilor. Cine si-ar face o impresie buna despre o persoana fotografiata pe Facebook in momente jenante, intime sau in imagini cu tenta sexuala?

Aceeasi regula se aplica fotografiilor facute la petreceri. Acestea, daca din nefericire exista, trebuie pastrate intr-un folder din computer, nu publicate pe internet, unde pot fi accesate de colegi, sefi, posibili/posibile viitori/viitoare parteneri/partenere, sau de catre copii.

Scrieti corect si cenzurati-va cuvintele

Tuturor ni se intampla sa fim revoltati sau sa ne deranjeze un anumit continut media, insa este esential sa ne pastram calmul, educatia si demnitatea, fara sa apelam la argouri. De asemenea, folosirea unui limbaj corect gramatical, atrage dupa sine arecierea celor care vizualizeaza pagina.

Fiti activi in grupurile de cultura, stiinta, educatie, dezvoltare sau antreprenoriat

A fi activ printre oameni cu pasiuni benefice si constructive nu doar ca va ajuta la crearea unei imagini pozitive in societate, ci va ajuta si la dezvoltarea personala.

Aveti grija la oamenii pe care ii adaugati in lista de prieteni

Multi oameni inca se ghideaza dupa principiul "Cine se aseamana, se aduna", asa ca aveti grija la "anturajul online" pe care il aveti, ca sa nu va stirbiti din imaginea de om serios. 

Nu faceti live-uri in care nu transmiteti nimic. Distribuiti lucruri interesante, care au un mesaj

Oamenii seriosi, cu preocupari si aspiratii inalte expun pe Facebook continut relevant, care transmite un mesaj constructiv, util sau cel putin care vizeaza atingerea unui scop precis. 

Cu totii cunoastem macar un exponent al categoriei de oameni care apar live pe Facebook, insa probabil nici ei nu inteleg de ce, sau care discribuie si incarca imagini de prost gust, cu bancuri sau replici jenante. Sociologii sunt de parere ca aceste categorii de oameni ar trebui sa isi cenzureze expunerile de acest fel, deoarece pot atrage impresii negative si pot avea consecinte grave pe viitor.

Ce fel de consecinte pot aparea in urma unei imagini negative pe retelele sociale?

Dincolo de stigmatul social si toate implicatiile ce decurg din acesta, precum marginalizarea sau batjocura, in occident s-a ajuns la alt nivel. Angajatorii din statele dezvoltate iau in calcul la interviul de angajare si paginile de socializare ale candidatilor.

In functie de ceea ce gasesc acolo, angajatorii pot sa accepte, sau nu, respectiva persoana.

Citeste si: Sapte trasaturi ale oamenilor cu incredere in propria persoana si stima de sine ridicata

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016