Vodafone renunta la agentia de publicitate Bartle Bogle Hegarty
vodafonecont de publicitatepitchmarketingbrandagentie
Vodafone renunta la BBH (Bartle Bogle Hegarty), care administreaza contul sau britanic de publicitate, in valoare de 47 milioane lire sterline.
Operatorul de telefonie organizeaza un pitch in scopul gasirii unei alte agentii de publicitate, informeaza
Brand Republic. Bartle Bogle Hegarty colaboreaza de cinci ani cu Vodafone, dupa ce a castigat contractul in fata JWT London, la sfarsitul anului 2006.
In aceasta saptamana, Bartle Bogle Hegarty a lansat un film promotional pentru Vodafone in care apar pilotii de Formula 1 Jenson Button si Lewis Hamilton, care concureaza pentru echipa McLaren Mercedes Vodafone.
In octombrie 2010, Vodafone a oferit contul sau CRM din Marea Britanie agentiei G2, dupa un pitch. In ianuarie, Vodafone Ireland a semnat colaborarea cu agentia de publicitate Grey, in scopul administrarii contului sau de publicitate de 10 milioane lire sterline.
Danielle Crook, directorul de marketing brand al Vodafone, a declarat ca Vodafone si Bartle Bogle Hegarty sunt mandri de rezultatele obtinute impreuna in termeni de vanzari si reclame de promovare.
La randul sau, Ben Fennell, CEO-ul Bartle Bogle Hegarty, a declarat ca agentia este "foarte mandra de activitatea si rezultatele" inregistrate in decursul parteneriatului cu Vodafone.