Doua fraze magice pentru o oferta de munca
oferte de muncaresurse umanecomunicareseth godin
Daca sunteti un angajator preocupat sa construiti o adevarata cultura organizationala, ati putea adauga urmatoarele doua fraze in anunturile dumneavoastra de recrutare, sfatuieste guru-ul marketingului Seth Godin pe blogul sau: "Daca nu sunteti in cautarea unui loc de munca, atunci aceasta slujba este pentru dumneavoastra" si, mai tarziu: "Stiti, este posibil ca aceasta munca sa nu va convina".
El explica prin faptul ca cea mai mare parte a companiilor au tendinta sa caute candidatii disponibili cel mai rapid posibil si avand pretentiile cel mai putin ridicate, iar pentru a-i atrage, ele se lauda intotdeauna ca ofera un mediu formidabil, subintelegand ca este formidabil pentru toata lumea.
Dar in practica, desi candidatii miracol, cu competente specifice, in mod necesar curtati si de alte companii, sunt mai dificil de recrutat, acestia sunt cu siguranta candidatii care va vor permite sa va constituiti o echipa de exceptie.
"Cine este disponibil rapid?" nu este deci cea mai potrivita intrebare de pus daca sunteti in cautarea cuiva pentru o colaborare pe termen lung.
De asemenea, ofertele de locuri de munca prin care candidatilor li se cer prea multe calitati sau competente comit eroarea contrara. Daca nu reusiti sa gasiti un exemplu de angajat cu care ati lucrat vreme indelungata si care ar putea confirma toti itemii din anuntul dumneavoastra, aceasta inseamna ca ceva nu este in regula cu slujba pe care vreti sa o propuneti. "Speranta nu este o strategie", conchide Godin.