Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Aplicatie prin care agentiile de turism si unitatile de cazare pot raporta totalitatea platilor facute in avans, incasate de la clienti


Aplicatie prin care agentiile de turism si unitatile de cazare pot raporta totalitatea platilor facute in avans, incasate de la clienti
de Vlad Strunescu la 23 Apr. 2020
Aplicatie prin care agentiile de turism si unitatile de cazare pot raporta totalitatea platilor facute in avans, incasate de la clienti
Tags: aplicatie turismraportare agentii turismsituatie turismagentii turismturism 2020

Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, prin Directia Generala Turism, a lansat o aplicatie dedicata operatorilor economici din turism, in vederea inventarierii sumelor achitate in avans, aferente pachetelor de servicii de calatorie si serviciilor turistice independete inca neexecutate.


Aplicatia poate fi accesata pe platforma https://csu.prevenire.gov.ro/, sectiunea Forumulare (Formulare operatori economici din turism).
"Asa cum am promis, a fost lansata aplicatia prin intermediul careia toate agentiile de turism si unitatile de cazare din Romania pot raporta totalitatea platilor facute in avans, incasate de la clienti si, eventual, achitate catre furnizori. 
 
Prin centralizarea acestor informatii, vom sti concret situatia financiara a acestora, cu date actualizate la zi. 
 
Mai mult decat atat, pentru a avea o privire de ansamblu, ne-am propus sa colectam si informatii referitoare la resursele umane. 
 
Aceste date ne vor permite sa evalam situatia reala din piata, iar, ulterior, sa propunem masuri care pot sprijini industria ospitalitatii si turistii", a declarat Emil-Razvan Pirjol, secretar de stat in Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri - Directia Generala Turism.
 
In contextul situatiei epidemiologice actuale si a efectelor ei, la nivelul Ministerul Economiei, Directia Generala Turism, se doreste digitalizarea, eficientizarea si transparenta procedurilor. 
 
Astfel, prin intermediul aplicatiei se vor colecta digital informatii financiare din partea operatorilor economici, referitoare la sumele incasate in avans de la clienti pentru pachetele de servicii de calatorie (o combinatie de cel putin doua tipuri diferite de servicii de calatorie, spre exemplu transport si cazare) si serviciile turistice independente (spre exemplu, doar cazare cu eventuale servicii de masa incluse), totodata despre platile efectuate catre partenerii externi, dar se are in vedere si evidenta resurselor umane existente la nivelul acestora (numarul de contracte suspendate, anulate, cu program redus, cat si numarul de contracte suspendate din alte motive). 
 
Operatorilor economici din turism li se recomanda furnizarea acestor informatii prin intermediul formularului online, insa completarea acestuia nu este obligatorie.
Directia Generala Turism detine o serie de date referitoare la sumele incasate in avans de catre agentiile de turism pentru pachetele de servicii de calatorie, obtinute prin intermediul raportarilor lunare, insa este necesar ca aceasta sa fie actualizata la zi si completata cu informatiile referitoare la serviciile turistice independente, dar si la resursele umane.

Jurnalist Manager.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016