Germanii nervosi au la dispozitie o linie telefonica unde ii pot injura pe operatori
germaniantreprenoriafacerelinie telefonicafurienervi
Doi antreprenori germani au dezvoltat o afacere care presupune, de fapt, o solutie pentru cetatenii pasiv-agresivi care vor sa isi elibereze frustrarile intr-un mod controlat - ei pot suna la un numar de telefon, unde le va raspunde o persoana pe care o pot apostrofa in voie.
Linia injuraturilor, denumita Schimpf-los ("swear away") in germana, dispune de operatori angajati full time, sapte zile pe saptamana, care se pun la dispozitia persoanelor furioase, predispuse utilizarii unui limbaj injurios, greu de suportat, in conditii normale.
"Nu ii judecam pe oamenii furiosi", a declarat Ralf Schulte, care a pus bazele hotline-ului, alaturi de prietenul sau, furnizorul de servicii media Alexander Brandenburger.
"Se intampla. Este ceva normal. Prin intermediul liniei noastre telefonice, te poti descarca de nervi", a declarat Schulte.
Creatorii serviciului s-au inspirat din propriile lor trairi stresante, de zi cu zi. Din perspectiva lui Schulte, le face un bine oamenilor, oferindu-le o cale de eliberare; astfel, acestia evita altercatiile la locul de munca sau chiar in familie.
"Daca esti stresat la munca, mergi acasa si iti urechezi partenerul de viata", a explicat Schulte. "Chiar daca nu este vina lui sau a ei".
Cand germanii frustrati care suna la linia injuraturilor nu sunt destul de creativi, operatorii ii provoaca, folosind fraze precum: "Este pentru a treia oara cand aud injuratura asta pe ziua de azi - Doar atat poti?"
Serviciul costa 1,49 euro pe minut - un tarif pe care Schulte il considera justificat. "Avand in vedere ca oferim o cale de eliberare a frustrarii, cred ca este un pret corect".