Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Guvernul lanseaza campania nationala de subscriptie publica pentru "Cumintenia pamantului"


Guvernul lanseaza campania nationala de subscriptie publica pentru Cumintenia pamantului
de la 19 Mai. 2016
Guvernul lanseaza campania nationala de subscriptie publica pentru "Cumintenia pamantului"
Tags: subscriptie cumintenia pamantuluisubscriptie nationala

Guvenul Romaniei si Ministerul Culturii lanseaza oficial campania de sustinere a subscriptiei nationale pentru achizitia operei lui Constantin Brancusi "Cumintenia pamantului".

Campania se va derula pana pe 30 septembrie si are nevoie de un sprijin cat mai larg, asa cum s-a intamplat si in cazul Ateneului Roman, in urma cu 130 de ani, potrivit unui anunt al Guvernului.
 
Peste 20 de personalitati publice - printre care Andrei Plesu, Maia Morgenstern, Oana Pellea si Victor Rebengiuc - au anuntat deja ca sustin aceasta initiativa si apar in spotul de promovare care se va difuza incepand de vineri, 20 mai 2016.
 
Guvernul arata ca acesta este unul dintre cele mai importante proiecte nationale menite sa intareasca solidaritatea dintre stat si societate, scopul sau fiind recuperarea unei componente importante a identitatii culturale autohtone.
 
Achizitia operei se va face printr-un efort conjugat al statului roman si al cetatenilor: suma de cinci milioane de euro va fi alocata de Guvern si e nevoie ca sase milioane de euro sa fie colectate cu ajutorul contributiilor voluntare ale persoanelor private si juridice.
 
Dupa ce mai multe opere ale lui Brancusi au fost achizitionate, in ultimii ani, de proprietari privati, aceasta sculptura, reprezentativa pentru intreaga sa opera, este ultima pe care statul roman o mai poate recupera, pentru a o putea face accesibila publicului larg si iubitorilor de arta.
 
"Viziunile, viata si valorile ne despart zi de zi, insa, in momentele cheie, se vede coeziunea unei natiuni. Asta s-a vazut si in cazul subscriptiei nationale pentru ridicarea Ateneului Roman, acum 130 de ani. Cred cu tarie ca asta trebuie sa vedem si acum cu opera Cumintenia pamantului
 
Ca atare, deoarece vreau ca Brancusi sa ne adune, nu sa ne dezbine, lansez romanilor o chemare la asumarea valorilor la nivel individual", a declarat Dacian Ciolos, premierul Romaniei.
 
Printre personalitatile care si-au aratat deja sprijinul pentru campania de subscriptie publica sunt Doina Lemny, Nadia Comaneci, Ilie Nastase, Mircea Cartarescu, Dan Perjovschi, Mircea Cantor, Alexandru Tomescu, Vlad Alexandrescu, Tudor Giurgiu, ambasadorul Frantei - Francois Saint-Paul, Razvan Burleanu, Oana Manea, Alexandru Dedu si Cosmin Alexandru. 
 
De asemenea, in spotul publicitar - care se va difuza incepand de vineri, 20 mai - isi declara sustinerea Maia Morgenstern, Oana Pellea, Victor Rebengiuc, Andrei Plesu, Iuliana Tudor, Melania Medeleanu, Irina Pacurariu, Dragos Bucurenci, Parintele Constantin Necula, Mariana Lungu, Dan Amariei, Matei Oprina, Cristiana Mongol Stancu, Iv cel Naiv si Virgil Stanescu.
 
Donatiile cetatenilor si ale persoanelor juridice direct in conturile deschise pe numele Ministerului Culturii vor beneficia de facilitati fiscale, potrivit Ordonantei de Urgenta nr. 10, publicata in Monitorul Oficial din 6 aprilie 2016. In cazul in care campania nu va fi una de succes, fiecare donatie va fi returnata contributorilor.
 
Primele rezultate ale campaniei vor fi facute publice la 1 iunie, iar periodic, in zilele de 1 si 15 ale fiecarei luni de campanie, sumele stranse pana in acel moment vor fi date publicitatii.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.38 din 5 - 4 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016