Supermarketul a plasat friptura din carne de ren in centrul promovarii sale pentru Craciun, pentru a atrage “cumparatorii din clasa de mijloc”. Fripturile fac parte din gama “Deluxe”, care va fi promovata pe micile ecrane din Marea Britanie, in cadrul unei campanii de milioane de lire sterline.
Pachetele de friptura din carne de ren, care se vand deseori in tarile scandinave, doar de sarbatori, vor fi comercializate de Lidl la un pret de 7,99 lire sterline bucata.
Lidl a mai comercializat si in trecut fripturi de ren si precizeaza ca “inregistreaza o cerere deosebita pentru acest produs”.
Lidl, ca si rivalul “de buget” Aldi, intentioneaza sa atraga cat mai multi consumatori cu produse de calitate, la preturi mici.
Reclamele se vor concentra asupra gamei Deluxe – vanzarile sale s-au dublat intre 2011 si 2012, la 40,2 milioane lire sterline in 2012.
In 2013, Lidl spera sa obtina o crestere cu 50% a vanzarilor diviziei Deluxe, la 63,8 milioane lire sterline. Reclamele Lidl se vor desfasura pe fundalul melodiei grupului One Direction, “All these little things” si voiceover-ul va fi asigurat de Harry Enfield.
“Produsele noastre Deluxe s-au vandut excelent, alaturi de sampania Comte de Brismand; stim exact ce vor clientii Lidl”, a declarat Ronny Gottschlich, directorul Lidl.
“Animalele sunt sacrificate in concordanta cu legislatia UE, in abatoare specializate. Ele sunt ucise prin electrocutare, inainte sa fie taiate”, a mai precizat un reprezentant al Lidl.
Totusi, Justin Kerswell, din cadrul grupului pentru protectia animalelor Viva!, a declarat ca animalele care vaneaza renii, cum ar fi lupii si ursii, sunt impuscate pentru a proteja carnea furnizata catre retaileri.