Primaria Capitalei va ridica masinile parcate pe prima banda. Cat costa taxa de recuperare
ridicare masiniamenzitraficcapitalabucuresti
In zonele cu centre comerciale din Capitala, traficul este infernal in aceasta perioada. Toti soferii se grabesc sa faca cumparaturi sau sa-si rezolve diverse probleme, astfel ca aglomeratia devine cuvantul de ordine in Bucuresti. Ca urmare a acestui fapt, Primaria Capitalei intentioneaza sa ridice masinile lasate gresit. Pentru a-si recupera masinile ridicate de autoritati, proprietarii trebuie sa achite o taxa.
Dim moment ce Bucurestiul nu are suficiente locuri de parcare, majoritatea soferilor se vad nevoiti sa foloseasca prima banda si astfel se formeaza celebrele si nelipsitele blocaje. La aceste situatii se adauga si acel numar destul de mare de soferi care acorda mai multa atentie telefonului mobil decat traficului, sau pur si simplu incalca regulile de circulatie, dorindu-si sa scape mai repede din ambuteiaj decat ceilalti participanti la trafic.
Pentru a mai imbunatati aceasta situatie si a degaja traficul, Primaria Bucuresti intentioneaza sa ridice masinile lasate gresit, iar taxa pentru recuperarea lor va fi de 500 de lei.
Asadar, daca va parcati masina neregulamentar si va fi ridicata, veti plati, conform proiectului Primariei, 500 de lei. Si daca nu achitati in aceeasi zi, veti mai da inca 150 de lei pe zi pentru depozitare.
Soferii spun ca nu au alte variante
Chiar si avertizati asupra pericolului de a le fi ridicate masinile, oamenii spun ca, in lipsa unor locuri special amenajate, nu au unde sa-si lase masinile. Practic, daca au ceva de rezolvat intr-o anumita zona, parcheaza masina cateva minute pe prima banda, dupa care isi continua drumul, timp in care ingreuneaza sau chiar blocheaza circulatia.
”Nu au unde sa o parcheze. Si eu am lasat-o tot acolo, ca m-am oprit la banca. Am lasat telefonul pe bord si daca blocam pe cineva, veneam imediat la masina. Nu am unde sa parchez”, spun conducatorii auto.
Primaria are in proiect sa amenajeze patru parcari subterane in zone aglomerate precum Dorobanti si Gara de Nord, trei supraterane, in sectoarele 2 si 3 si doua noduri intermodale park&ride in Vestul orasului. Toate sunt insa doar pe hartie. Singura parcare construita in ultimii ani a fost cea de la statia de metrou Straulesti.
Citeste si: Taxa pe lacomie si taxa pe gargara
Sursa foto: pexels.com