Un fost tanchist cu 26 de categorii pe carnetul de conducere, refuzat de 790 de angajatori

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un fost tanchist cu 26 de categorii pe carnetul de conducere, refuzat de 790 de angajatori Un fost tanchist cu 26 de categorii pe carnetul de conducere, refuzat de 790 de angajatori
de Manager.ro la 05 Mar. 2014
Urmareste-ne pe Google News
armatajoburivehiculecarnet de conducerecalitatiambitie

Un fost tanchist din armata britanica isi cauta disperat de munca, dupa ce a fost refuzat de 790 de angajatori. Carl "Bear" Randell-Eyre, in varsta de 42 de ani, si-a servit tara timp de 23 de ani in Fortele Armate si a condus cele mai mari vehicule militare din lume, in timpul misiunilor desfasurate in Bosnia si Irak.

Unul dintre cei mai priceputi soferi, cu 26 de categorii pe carnetul de conducere, poate manevra orice vehicul, de la un tanc Challenger de 68 de tone, pana la o macara sau un mastodont de 32 de tone.
 
In timpul serviciului militar, si-a riscat viata in 25 de tari, recuperand si reparand vehiculele afectate de bombe, chiar in linia frontului, scrie Daily Mail. 
 
Desi poate conduce o sumedenie de vehicule, calificarile fostului combatant nu sunt recunoscute in viata civila si nu isi permite sa se reprofileze.
 
Angajatorii i-au spus ca ii lipseste experienta pentru viata civila.
 
Fostul caporal risca sa fie dat afara de gazda sa, deoarece nu isi mai permite sa achite chiria. El locuieste acolo cu prietena si fiul sau; somerul priceput a apelat la pagina GiveBearAJob, deschisa pe Twitter, pentru a-si gasi un loc de munca.
 
Bear, din Chard, Somerset, care a parasit armata in august 2012, a declarat: "Pot conduce vehicule din 26 de categorii, dar nu am calificari civile si ma costa bani buni sa le obtin. 
 
Cred ca apelul la Twitter este cel mai potrivit, deoarece oamenii pot vedea anuntul meu si poate voi obtine un job. 
 
Nu ma deranjeaza daca locul de munca este la distanta, pot lucra oriunde. Nu am calitati speciale, dar sunt ambitios si ofer 100% din energia mea", a spus Bear.
 
Bear a intrat in armata dupa ce a terminat scoala. El a obtinut noua medalii de merit in Afghanistan, Irak, Bosnia si Kosovo; in august 2012, contractul sau s-a incheiat.
 
S-a folosit de banii oferiti pentru retragerea din activitate pentru a urma un curs avansat de conducere si a avut un job part time de test driver pentru Jaguar Land Rover, unde a stat doar 13 saptamani. 
 
A aplicat apoi la 528 de joburi, inainte de a obtine un job de sofer, in aprilie 2013. Din pacate, a lucrat doar pana in luna septembrie.
 
In ultimele cinci luni, Bear a aplicat pentru 262 de joburi. In ciuda calificarilor sale, nu poate conduce un HGV (heavy goods vehicle) si i-ar trebui 3.000 de lire sterline, pentru a obtine un certificat profesional in acest sens.
 
Randell-Eyre a mai lucrat in Germania, Canada, Polonia si Macedonia. Bear - care a promovat si o serie de cursuri de leadership si management in cadrul armatei - a scris despre abilitatile sale si vehiculele pe care stie sa le conduca pe Twitter. 
 
"In ultimii 25 de ani, am lucrat in 25 de tari de pe trei continente si am o experienta uriasa, respectand, totodata, toate culturile statelor respective", a spus Bear. 

Ultimele NOUTATI

Criptomonedele cresc dupa anuntul de incetare a focului si noile reglementari din SUA: Bitcoin trece de 105.000 USD
Ultimele stiri economice

Criptomonedele cresc dupa anuntul de incetare a focului si noile reglementari din SUA: Bitcoin trece de 105.000 USD

today25 Iun. 2025
Cum iti construiesti disciplina personala si de ce este mai importanta decat motivatia
Life Style

Cum iti construiesti disciplina personala si de ce este mai importanta decat motivatia

today25 Iun. 2025
Cat de importanta este fisa postului in cazul unui conflict de munca ?
Companii

Cat de importanta este fisa postului in cazul unui conflict de munca ?

today25 Iun. 2025
Romania risca sa ramana „codasa” Europei: cel mai mare deficit din regiune si o economie pe avarie in 2025
Economie

Romania risca sa ramana „codasa” Europei: cel mai mare deficit din regiune si o economie pe avarie in 2025

today25 Iun. 2025
Fug investitorii din Romania! Analistii financiari avertizeaza: „Guvernul vrea sa taxeze tot ce misca”
Economie

Fug investitorii din Romania! Analistii financiari avertizeaza: „Guvernul vrea sa taxeze tot ce misca”

today25 Iun. 2025
Un expert HR dezvaluie expresia care iti distruge CV-ul fara sa stii. Greseala banala care te elimina din start
Companii

Un expert HR dezvaluie expresia care iti distruge CV-ul fara sa stii. Greseala banala care te elimina din start

today25 Iun. 2025
“Reforma sau haos fiscal?” Confederatia Concordia acuza Guvernul de masuri disproportionate care lovesc in mediul de afaceri
Economie

“Reforma sau haos fiscal?” Confederatia Concordia acuza Guvernul de masuri disproportionate care lovesc in mediul de afaceri

today25 Iun. 2025
Relatia angajat-angajator: noile tendinte HR pe care ar fi indicat sa le incluzi si in business-ul tau
Companii

Relatia angajat-angajator: noile tendinte HR pe care ar fi indicat sa le incluzi si in business-ul tau

today25 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x