Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum a evoluat AdePlast in T1 2014


Cum a evoluat AdePlast in T1 2014
de la 08 Apr. 2014
Cum a evoluat AdePlast in T1 2014
Tags: adeplasteuroparomaniamarcel barbutfortabogdan parvu

Din martie AdePlast produce si livreaza catre piata autohtona si la export emailuri si lacuri ecologice pe baza de apa, destinate protectiei si decorarii suprafetelor din lemn si metal. Noua linie de productie a fost pornita in cadrul fabricii de vopsele si tencuieli decorative de pe platforma de la Ploiesti, printr-un upgrade in valoare de 600.000 euro la linia deja existenta.


“Cand am inceput reconstructia diviziei de vopsele si tencuieli decorative, ne-am setat un obiectiv ambitios, ca AdePlast sa devina unul dinte jucatorii importanti in aceasta piata. Ne-am definit obiective pentru fiecare an, iar in primul an – 2013 l-am atins. Am majorat cifra de afaceri pe vopsele si tencuieli decorative de 2 ori si jumatate fata de anul 2012, ajungand la aproape 4 milioane de euro” declara Bogdan Pirvu, managerul Diviziei de Vopsele si Tencuieli Decorative AdePlast.

In primul trimestru din 2014, Divizia de Vopsele si Tencuieli Decorative si-a majorat vanzarile cu peste 150 de procente, fata de aceeasi perioada din 2013. „Acest lucru a fost posibil pentru ca din 2014 suntem prezenti in piata cu o gama completa de produse. Pana la sfarsitul anului trecut, am avut in portofoliu doar produse destinate peretilor: vopsele lavabile, tencuieli decorative si produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresam pietei este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanti, lacuri, adezivi si alte produse destinate decorarii si protectiei suprafetelor de lemn si metal. Oferta de vopsele si tencuieli decorative este gandita sa raspunda cererii pietei, venita din partea consumatorului final. Ne-am asumat obiectivul de a oferi produsul cu cel mai bun raport calitate / pret pentru fiecarere segment de piata, mai ales ca acum le acoperim pe toate. Astfel, pentru fiecare segment de piata, noi furnizam acum o categorie specifica de produse, constructia portofoliului nostru avand in vedere segmentarea pe trei niveluri de pret: Sauber (avantaj), Silber (mainstream level) si Aeria (premium level). De la inceputul anului trecut am realizat ca avem nevoie sa accesam canalele specializate pentru distributia de vopsele si astfel, in prezent, avem setata o retea specifica acestui produs” declara Bogdan Pirvu.

“Dublarea cifrei de afaceri pe zona de vopsele pe care AdePlast o estimeaza pentru acest an se sprijina si pe contributia departamentului performant de cercetare – dezvoltare, in care AdePlast a investit anul trecut peste 500.000 de euro. Produsele si conceptele noi dezvoltate in acest departament au inceput deja sa produca efecte benefice atat pentru consumatorii produselor noastre, cat si pentru consolidarea pozitiei brandului nostru pe piata de profil, ca un brand de incredere.  In plus, componenta de productie in conditii de eficienta maxima ne ofera flexibilitate si posibilitatea de raspuns rapid la orice solicitare, mai ales in perioadele varfurilor de sezon, gratie celor doua fabrici de vopsele si tencuieli decorative complet automatizate aflate pe platformele de la Oradea si Ploiesti. In aceste facilitati de productie AdePlast a investit de-a lungul ultimilor ani mai bine de 10 milioane de euro” declara Bogdan Pirvu.

Pe langa aportul consistent al Diviziei de vopsele si tencuieli decorative in business-ul total, AdePlast a reusit crestere semnificativa a cifrei de afaceri pe intregul sau portofoliu de produse. “In acest prim trimestru din 2014, per total business, am reusit o crestere a vanzarilor cu 65 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. Nu este rau deloc, dar suntem in permanenta in competitie cu propriile noastre reusite, care devin automat pentru noi tinte ce trebuie depasite. De aceea suntem acum cu motoarele turate la maxim, in asteptarea perioadei de varf a sezonului, pentru ca intreg arsenalul nostru de fabrici de pe cele trei platforme industriale sa poata functiona din plin. Pe parcursul anului trecut am dat in folosinta patru fabrici noi, care nu au avut inca prilejul de a-si demonstra intreaga forta. Acum, in 2014, suntem pregatiti cu toate facilitatile noastre de productie sa livram catre piata romaneasca, dar si catre export. Vizam in continuare, pe langa pietele devenite deja traditionale pentru noi, lumea germana a Europei. Vrem ca anul acesta sa aducem mai multa valuta in Romania” declara Marcel Barbut, proprietar AdePlast.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016