Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fuziune intre gigantii publicitari Publicis si Omnicom


Fuziune intre gigantii publicitari Publicis si Omnicom
de la 29 Iul. 2013
Fuziune intre gigantii publicitari Publicis si Omnicom
Tags: fuziunepublicitatewpppublicisomnicomolanda

Compania franceza Publicis si cea americana Omnicom au fuzionat, creand astfel cel mai mare conglomerat publicitar din lume, care valoreaza 35,1 miliarde dolari.

CEO-ul Omnicom, John Wren si seful Publicis Groupe, Maurice Levy, vor conduce noul gigant. 
 
Actionarii fiecarei firme vor detine 50% din actiunile noului grup Publicis Omnicom Group.
 
Compania va fi listata la bursele din Paris si New York si va avea peste 130.000 angajati.
 
Printre numele grele din industria publicitatii care fac parte din acest conglomerat urias se numara BBDO, Saatchi & Saatchi si Leo Burnett.
 
Actionarii Publicis Groupe vor primi cate o actiune a noului Publicis Omnicom Group pentru fiecare actiune Publicis pe care o detin si un dividend special de un euro pe actiune.
 
Actionarii Omnicom vor primi 0,813 actiuni din Publicis Omnicom Group pentru fiecare actiune Omnicom pe care o detin, alaturi de un dividend special de 2 dolari pe actiune, plus dividende trimestriale.
 
Datorita fuziunii, companiile vor economisi 500 milioane dolari si tranzactia va fi finalizata la sfarsitul lunii martie a anului viitor. 
 
Fuziunea ar trebui sa fie "scutita de taxe" si compania se va afla in Olanda. Noul grup Publicis Omnicom Group va depasi in dimensiune rivalul britanic din industria publicitatii WPP. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016