Hugo Boss si-a revizuit in crestere tinta de vanzari pentru anul acesta, pe fondul succesului din China
hugo bosschinastatele unite ale americiiprofitvanzaricriza economica
Retailerul german de moda Hugo Boss si-a revizuit in crestere tinta de vanzari pentru anul acesta, pe fondul succesului inregistrat in China si Statele Unite.
In intervalul aprilie - iunie, Hugo Boss a realizat un profit net de 31 milioane de euro (43,7 milioane de dolari), in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit statisticilor preliminare.
Vanzarile au crescut cu 25%, pana la 405 milioane de euro, au anuntat reprezentantii companiei germane. "Pe fondul rezultatelor mai mult decat pozitive din ultimul trimestru, Hugo Boss a decis sa revizuiasca in crestere tinta de vanzari pentru anul acesta".
Estimarile initiale vizau o crestere de 12% a vanzarilor. Aceasta ar putea ajunge insa la 15 - 17%. Castigurile brute ar putea creste cu 25 - 30%, fata de estimarile initiale de 15%.
In 2010, Hugo Boss a sfidat criza economica, afisand cele mai bune rezultate din istoria marcii, cu un profit net de aproape 190 milioane de euro, vanzari de 1,73 miliarde de euro si castiguri brute de 350 milioane de euro.
In prima jumatate a anului 2011, compania Hugo Boss a generat un profit net in crestere cu 80%, pana la 113 milioane de euro, vanzari de 945 milioane de euro (fata de 769 milioane de euro in 2010) si castiguri brute in crestere cu 58%, pana la 195 milioane de euro. (
sursa: Yahoo! News)