Interviu Corina Neagu: Employer Branding, un concept-cheie pentru succes de lunga durata

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Interviu Corina Neagu: Employer Branding, un concept-cheie pentru succes de lunga durata Interviu Corina Neagu: Employer Branding, un concept-cheie pentru succes de lunga durata
de Manager.ro la 24 Mar. 2014 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
corina neaguinterviuemployer brandingangajatidezvoltaremarketing

Despre Employer Branding auzim din ce in ce mai des discutandu-se in cercurile profesionistilor cu adevarat preocupati de succesul companiilor pe care le detin sau pe care le reprezinta. Si nu este vorba despre orice fel de victorie, ci despre victorie de lunga durata, de starea in care o companie intra si care returneaza rezultate pozitive in mod constant.

Despre Employer Branding auzim din ce in ce mai des discutandu-se in cercurile profesionistilor cu adevarat preocupati de succesul companiilor pe care le detin sau pe care le reprezinta. Si nu este vorba despre orice fel de victorie, ci despre victorie de lunga durata, de starea in care o companie intra si care returneaza rezultate pozitive in mod constant.

In mod real, o intrebare pe care multi angajatori o neglijeaza din varia motive, este cea referitoare la imaginea pe care o construiesc pentru brandurile lor. Cat de puternica este imaginea si cat de memorabila devine in mintea clientilor, potentialilor clienti, competitorilor si celor mai valorosi angajati pe care dorim sa ii atragem?

La urma urmei, se aplica intotdeauna regula care spune ca banul la ban trage. Valoarea trage acolo unde deja exista valoare si intotdeauna trebuie sa te asociezi cu branduri solide.

Despre Employer Branding aflam mai multe informatii chiar de la Corina Neagu, unul dintre cei mai buni traineri din Romania:

Maria Nicutar: Despre Employer Branding se discuta din ce in ce mai des in ultimii ani. Cu toate acestea, exista numerosi angajatori care neglijeaza acest concept. Care sunt riscurile?

Corina Neagu:  Multumesc pentru compliment, consider insa ca inca sunt in procesul de aprofundare in acest domeniu.

Interesul pentru acest concept a aparut din nevoia companiilor de a atrage cei mai buni profesionisti de pe piata, pe principiul ca excelenta lor se va reflecta in performanta companiei. Perfect adevarat, pana la un punct.

Inainte de a deveni importanti ca resursa strategica de dezvoltare, angajatii primisera o atentie speciala din perspectiva relatiei lor cu consumatorii. Celor patru „p” ai marketingului li s-a alaturat un al cincilea – oamenii (McEwen, 2008).

Numerosi angajatori neglijeaza acest concept pentru simplul fapt ca angajatii sunt doar angajati, ei trebuie sa vina la locul de munca si sa-si faca treaba intr-un anumit interval orar. Si atat. Nu pun accent pe dezvoltarea acestora, pe motivare, retentie, climat organizational, valori, comunicare interna sau externa, pentru ca profitul este cel care primeaza si catre realizarea acestuia sunt orientate toate eforturile. Daca merita sau nu un astfel de sistem, este doar decizia conducerii acelor companii, din pacate nu putine la numar, atunci cand fac bilantul.

Si poate profitul in cifre da bine, dar profitul ca imagine poate fi cu mult sub zere, dar  este decizia fiecarei companii ce anume isi doreste pe termen lung.

Riscul major in cazul unor astfel de companii este sa-si piarda credibilitatea in fata clientilor. E greu sa castigi respect si incredere, dar e foarte usor sa le pierzi.

Afacerile se fac cu oameni, iar oamenii sunt cei mai buni ambasadori, fara a folosi clisee de marketing, ai unei companii. Proprii angajati sunt cei care “vand” cel mai bine produsele companiei, atmosfera de lucru, valorile, planurile de dezvoltare, imaginea. Atunci cand investitia se orienteaza in alta directia, compania nu are decat de suferit. Si chiar daca efectele nu se spate reclame puternice sau un marketing agresiv – consumatorii vor fi inclinati sa cumpere produse care le sar in ochi, despre care au auzit. Asa cum candidatii vor fi inclinati sa-si doreasca sa se angajeze la companiile despre care au auzit lucruri de bine sau in care au deja cunoscuti care sunt multumiti.

Ca sa concluzionez: brand-ul companiei este extrem de important atata timp cat exista un echilibru intre obiectivele companiei, investitia in imagine si investitia si interesul orientate catre obiectivele profesionale si personale ale angajatilor.

Continuarea pe http://ideideafaceri.manager.ro/ >>>

Ultimele NOUTATI

Cati km mai poti sa mergi cu masina dupa ce ti se aprinde martorul de bord pentru combustibil
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cati km mai poti sa mergi cu masina dupa ce ti se aprinde martorul de bord pentru combustibil

today19 Mar. 2024
4 din 10 bugetari din Romania spun ca merita salarii de cel putin 1.500 de euro
Companii

4 din 10 bugetari din Romania spun ca merita salarii de cel putin 1.500 de euro

today19 Mar. 2024
Ghidul angajatorului. De ce este vitala monitorizarea timpului de lucru al salariatilor?
Companii

Ghidul angajatorului. De ce este vitala monitorizarea timpului de lucru al salariatilor?

today19 Mar. 2024
Primii speakeri anuntati la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la inscrieri in programul GPeC Proficiency
Comunicate

Primii speakeri anuntati la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la inscrieri in programul GPeC Proficiency

today19 Mar. 2024
S-a dat legea care te poate lasa fara pensie: cine e in pericol sa ramana pe dinafara
Economie

S-a dat legea care te poate lasa fara pensie: cine e in pericol sa ramana pe dinafara

today19 Mar. 2024
Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii
Financiar-Bancar

Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii

today19 Mar. 2024
Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e  si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori

today19 Mar. 2024
In Romania muncesc in jur de 5 milioane de oameni, peste 1,2 milioane sunt bugetari
Economie

In Romania muncesc in jur de 5 milioane de oameni, peste 1,2 milioane sunt bugetari

today19 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul angajatorului. De ce este vitala monitorizarea timpului de lucru al salariatilor?
Companii

Ghidul angajatorului. De ce este vitala monitorizarea timpului de lucru al salariatilor?

today19 Mar. 2024
Primii speakeri anuntati la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la inscrieri in programul GPeC Proficiency
Comunicate

Primii speakeri anuntati la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la inscrieri in programul GPeC Proficiency

today19 Mar. 2024
S-a dat legea care te poate lasa fara pensie: cine e in pericol sa ramana pe dinafara
Economie

S-a dat legea care te poate lasa fara pensie: cine e in pericol sa ramana pe dinafara

today19 Mar. 2024
Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii
Financiar-Bancar

Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii

today19 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x