Investitii de 7 milioane de euro pentru rebranduirea magazinelor Vodafone Romania
vodafoneromaniainvestitiimagazineoperatortelefoniemobila
Peste 7 milioane de euro a investit Vodafone Romania in rebranduirea magazinelor proprii.
Pentru a rebrandui cele aproximativ 100 de magazine si pentru a inaugura joi cel mai mare magazin, in valoare de 500.000 de euro, Vodafone Romania a investit peste 7 milioane de euro.
Experience Store, magazinul deschis in urma investitiei de 500.000 de euro, a fost inaugurat joi in centrul comercial AFI Palace Cotroceni.
"Suntem la capatul unui proces de rebrandig al tuturor magazinelor noastre, pe care am vrut sa-l incheiem cu deschiderea celui mai mare magazin al retelei, a carui suprafata depaseste 500 metri patrati. Totalul investitiei in procesul de rebranding s-a ridicat la 7 milioane de euro, din care jumatate de milion in locatia din AFI Cotroceni", a declarat Mihai Ghyka, directorul comercial al companiei de telefonie mobila.
Acesta spune ca magazine precum Vodafone Experience Store ar putea fi deschise in mai multe orase din tara, in cazul in cazul in care unitatea din AFI Palace Cotroceni va avea succes.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group din Marea Britanie si este al doilea operator de telefonie mobila din Romania, dupa numarul de clienti. Compania a fost lansata initial sub numele de Connex, in anul 1997.
In prezent, Vodafone este concurent cu Orange, cel mai mare operator roman dupa numarul de clienti.