Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reducerile de preturi fac din ce in ce mai grea diferentierea intre magazine


Reducerile de preturi fac din ce in ce mai grea diferentierea intre magazine
de la 18 Mar. 2013
Reducerile de preturi fac din ce in ce mai grea diferentierea intre magazine
Tags: reduceripreturicrizaanalizaargo real estate opportunities fundpreturi

Retailerii care, in urma anilor de criza, au schimbat radical modul de selectie, dispunere si prezentare a marfurilor vor depasi perioada dificultatilor economice globale cu mult mai usor si vor inregistra rezultate financiare cu mult mai bune decat cei care se axeaza prioritar pe reducerile de preturi, arata o analiza realizata de Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail si centre comerciale din Romania.


"Anul 2012 a fost un an de varf pentru promotii, iar consumatorului ii este din ce in ce mai greu sa aleaga intre acestea. Toata lumea are promotii, in special reduceri de preturi, dar si alte tipuri de campanii; promotiile au devenit, cum se spune in Anglia, un "must have", nu mai sunt o optiune, sunt obligatorii", a aratat Graham Kilbane, COO ARGO. Urmarea fireasca este ca promotiile nu mai sunt un factor de diferentiere intre un retailer sau altul, astfel incat selectia si dispunerea marfurilor, precum si intreaga amenajare si atmosfera dintr-un magazin dobandesc o importanta in crestere pentru a atrage cumparatorii, dupa cum arata analiza ARGO. "Intre "n" promotii, consumatorul va alege sa cumpere dintr-un magazin in care marfurile sunt convenabil asezate, categoriile de produse sunt usor vizibile si bine selectionate, trecerea de la un tip de marfuri la altul este fireasca, iar cautarea unui anumit produs - sau a unei anumite marimi a unui articol de imbracaminte, de exemplu- nu consituie "o excursie" plina de provocari si de nervi", a precizat Graham Kilbane.

Majoritatea retailerilor internationali nu au mai cunoscut o criza similara celei din ultimii ani, iar in ceea ce ii priveste pe comerciantii locali- cei mai multi au "inflorit" in anii 2000- 2008, intr-o perioada in care consumatorul roman era avid sa cumpere, iar veniturile sale erau in crestere: economia Romaniei crestea in fiecare an cu 5-6-7%, iar cererea interna avea un ritm mediu anual de cca 8%. Adaptarea la noile conditii economice care au debutat in anul 2009 nu a fost usoara: dupa ce zeci de ani retailerii au investit in fidelizarea clientilor si construirea unor marci puternice, a venit criza care a clatinat puternic loialitatea consumatorilor fata de branduri si a adus febra promotiilor. "Promotiile sunt insa "o arma cu multe taisuri": de exemplu, multe magazine doresc sa anunte in vitrina toate promotiile, tot timpul, la fel si in magazin, ceea ce s-a dovedit a fi gresit. Vitrinele mai simple, cu marfa bine pusa in centrul atentiei, iluminata fara economie la curent si cu o comunicare eficienta a promotiilor, folosind materiale si display-uri adecvate, atrag cu mult mai multi cumparatori", a aratat Graham Kilbane

De asemenea, decoratorii profesionisti de vitrine (profesie numita international "window dresser") recomanda amplasarea produselor la inaltimi si distante diferite, pentru a conferi senzatia de volum si a putea prezenta mai multe marfuri fara a aglomera spatiul. Manechinele trebuie "sa prinda viata", in posturi interesante, cu lumina concentrata asupra produselor care sunt prezentate. In plus, comerciantul trebuie sa aiba stocuri suficiente cu produsele expuse in vitrina, intrucat in caz contrar clientii vor fi dezamagiti si, cel mai probabil, vor pleca fara sa cumpere un substitut.

"Reducerile de pret se vor mentine in top si in 2013, dar acest an va arata ca, asa cum consumatorul a devenit mai pretentios in ceea ce priveste marfurile, la fel vor sta lucrurile si in ceea ce priveste magazinul din care cumpara: cu cat va fi mai placuta si usoara experinta cumparaturilor, cu atat mai mult vor fi alese promotiile din acel magazin, plus alte produse", a precizat Graham Kilbane.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Adrian Popescu 2013-03-19 11:17:16
Preturile , per global , inca mai pot fi reduse . Romanii au aruncat pina acum cu banii in stinga si in dreapta pe tot felul de prostii pentru ca in regimul lui Ceausescu si-au dorit si nu au avut . In ultimii 20 de ani si-au satisfacut in mare parte toate dorintele nesabuite dar costurile se vad peste tot costurile fuduliei si needucarii .
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016