Romanii pasionati de lux au dus la cresterea cifrei de afaceri a companiei Kludi Romania cu 13%
kludi romaniabaterii sanitarebaterii de luxproducator german
In timp intreaga Europa inca se confrunta cu mari probleme economice in urma crizei financiare, o parte dintre romani arata ca sunt obisnuiti cu luxul si ca nu renunta la el nici in astfel de conditii.
Pentru ca romanii sunt obisnuiti in mare parte cu produsele de calitate, evident, companiile de lux au de profitat de pe urma lor. Drept dovada, afacerile producatorului de baterii de lux, Kludi Romania, au crescut cu peste 13% in primele 9 luni ale anului 2012.
In perioada ianuarie-septembrie 2012, producatorul german care produce baterii de lux pentru baie si bucatarie, a raportat un profit cu 13,43% in crestere, fata de perioada similara a anului trecut, cand afacerile inregistrate de companie depaseau 5,901 milioane de lei.
Comparativ cu anul 2008, cand vanzarile Kludi Romania au cunoscut un record al ultimilor 12 ani, categoria de produse "Smart Luxury" a crescut cu 78% ca valoare a vanzarilor in lei si cu 49% ca valoare a vanzarilor in euro.
Aceasta categorie a inregistrat un avans de 27% in primele noua luni ale anului 2012, fata de aceeasi perioada din 2011.
Pentru intregul an 2012, Kludi Romania estimeaza o crestere a vanzarilor de 12-13% fata de 2011.
Compania anticipeaza un usor avans al vanzarilor, de 3-5% in 2013, comparativ cu rezultatele pe anul 2012. Aceasta crestere se va datora majorarii cotei de piata la peste 3% a Kludi in Romania in 2013, in contextul in care intreaga piata de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii va ramane constanta, potrivit estimarilor companiei.
"Se pare ca este la moda ca o firma sa produca azi cizme de cauciuc si maine telefoane mobile. Noi suntem categoric impotriva acestui spirit al timpurilor. Noi intretinem cunostintele si priceperea noastra si le punem in slujba dezvoltarii, crearii si prelucrarii bateriilor de bucatarie si baie. Bateriile noastre unesc perfectiunea mestesugareasca, functionalitatea absoluta si un design, ce reflecta pretentiile pentru o arhitectura de baie atemporala", scriu reprezentantii companiei pe propriul
site.