RYANAIR AJUNGE PE FACEBOOK SI LANSEAZA CONCURSUL 30 DE NUME, 30 DE AVIOANE
ryanairconcurs ryanair
Ryanair, compania europeana preferata a europenilor, este oficial prezenta pe Facebook incepand de astazi, 8 iulie, urmand sa le ofere celor 100 de milioane de clienti cele mai noi informatii privind dezvoltarea retelei de rute, concursuri lansate, prezentarea ofertelor avantajoase, stiri. De asemenea, clientii vor primi in timp real suport din partea serviciului de relatii cu clientii ca urmare a extinderii prezentei Ryanair in social media.
Dupa Facebook va urma lansarea canalului oficial Ryanair pe Twitter, care are pana acum 160.000 de urmaritori, a canalului YouTube (ce are peste 6 milioane de vizualizari la video-urile postate), a conturilor Instagram si LinkedIn, dar si a noului blog oficial “Into The Blue”, masuri ce se regasesc in planul de dezvoltare si imbunatatire a programului “Always Getting Better” (AGB).
Pentru a celebra lansarea contului de Facebook, dar si a aniversarii celor 30 de ani de la data primului zbor, Ryanair desfasoara concursul “30 de nume, 30 de avioane”, oferind posibilitea pentru 30 de fani din spatiul digital sa-si vada fotografia si numele imprimate pe o aeronava Ryanair. Inscrierea se face prin intermediul paginii de Facebook a Ryanair. Aici fanii isi pot incarca fotografia, dupa care vor putea sa descarce simularea video a propriei aeronave Ryanair ce are imprimate fata si numele proprii. Fericitii castigatori vor fi anuntati in Septembrie.
De asemenea, pentru a marca aniversarea de 30 de ani, Ryanair a lansat vanzarea unui numar de un milion de bilete de pe intreaga sa retea de rute europene la pretul promotional de €19.85, pentru calatorii in perioada Septembrie – Ianuarie. Locurile vandute la pret special pot fi rezervate direct de pe site-ul Ryanair.com pana duminica, 12 iulie.
Robin Kiely, Head of Communications a Ryanair, a spus:
“Ryanair are placerea de a lansa prima noastra pagina de Facebook oficiala chiar in ziua in care celebram aniversarea a 30 de ani de la primul zbor, masura ce ne creste prezenta in social media. Deja suntem compania aeriana europeana care ofera cele mai rapide raspunsuri clientilor nostri de pe Twitter, avem video-uri care au fost vizualizate de peste 6 milioane de ori pe YouTube, pe Instagram crestem puternic, iar alte elemente sociale media sunt pe cale sa vina.
Pentru a celebra lansarea paginii de Facebook vom oferi oferi un premiu ce nu poate fi cumparat in bani pentru 30 de fani norocosi care vor vedea avioanele Ryanair purtandu-le propriul lor nume. Concursul nostru “30 de nume, 30 de avioane” le ofera fanilor Facebook ai Ryanair sansa de a-si vedea imprimate fata si numele pe 30 de aeronave, iar toti cei care se vor inscrie in concurs vor primi o simulare video a propriei aeronave personalizate pe care sa-l poata distribui pe retelele sociale. Inscrierile se pot face acum accesand
https://www.facebook.com/pages/Ryanair, iar cei 30 de fericiti castigatori vor fi anuntati in septembrie.”