Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

S-a lansat Downtown Bucharest, o marca urbana pentru zona cu stil din centrul Bucurestiului


S-a lansat Downtown Bucharest, o marca urbana pentru zona cu stil din centrul Bucurestiului
de la 15 Mai. 2013
S-a lansat Downtown Bucharest,  o marca urbana pentru zona cu stil din centrul Bucurestiului
Tags: downtown bucharestvitrinemagazinecentrugradina icoaneibucurestimodern

Miercuri, 15 mai 2013, la Magazinul Eva din Bd. Magheru 9 s-a lansat Downtown Bucharest , traseul de vitrine, gradini si strazi cu stil din Centrul Capitalei, un proiect urban de revalorizare a zonei centrale delimitata de Piata Romana, Gradina Icoanei, Piata Universitatii si Gradina Cismigiu. Proiectul a fost prezentat de initiatori, DC Communication si Molecule-F.


„In viziunea noastra, Downtown Bucharest este un proiect de zonificare si un motor de dezvoltare economica si sociala a partii centrale delimitata de cele doua mari piete, Romana si Universitate, si de cele mai stilate gradini din centrul capitalei, Gradina Icoanei si Cismigiu. Downtown poate deveni un brand al orasului, un spatiu reper pentru locuitori si, totodata, un traseu care sa-i indrume pe turisti sa descopere oferta de shopping, cultura, arta, servicii de calitate din aceasta parte din centrul Bucurestiului”, a declarat Teodor Frolu, Managing Partner, DC Communication.

„Downtown Bucharest reprezinta compozitia perfect echilibrata a caracteristicilor care formeaza centrul unei Capitale cu care sa ne mandrim. Prin Downtown Bucharest aducem in atentia societatii civile si a tuturor entitatilor implicate in aceasta zona, importanta unei experiente urbane din care, cu siguranta, nu lipseste stilul”, declara Mirela Bucovicean, Fondator Molecule F.

Downtown Bucharest este conceput sa devina un alt brand al capitalei, complementar cu Centrul Istoric. Bucurestiul, care aspira sa fie in sens plin o capitala europeana, traieste inca din brandurile urbane definite prin planurile de urbanizare comuniste. Centrul Istoric reprezinta, de fapt, primul brand al capitalei aparut in ultimii 20 de ani. Sansa Bucurestiului de a fi o capitala contemporana sta inclusiv in indentificarea acelor zone si puncte de interes peste care se pot construi adevarate branduri urbane care sa dea imagine si identitate orasului. Este suficient sa pornesti de la segmentarile, fluxuruile si identitatile pe care orasul le impune deja si aceste branduri devin vizibile: Centrul Istoric, Downtown cu zona dintre Romana si Universitate, Triunghiul Muzeelor in Piata Victoriei, La Sosea pe Kiseleff, Esplanada - noul brand urban din preajma Bibliotecii Nationale.

 Prin Downtown Bucharest  vorbim de zona nucleu de la care s-a dezvoltat Bucurestiul modern - intre Piata Romana, Gradina Icoanei, Piata Universitatii, Gradina Cismigiu. Aici sunt concentrate cele mai importante cladirile istorice, operatorii culturali, institutii publice, serviciile turistice de calitate.  Dincolo de acestea, zona se distinge de la sine prin stil. Strazile, fie ca vorbim de bulevardele mari precum Calea Victoriei sau Bd. Magheru sau de stradutele pietonale cochete, vitrinele si gradinile sunt acele note care au dat in secolul trecut tonul ideii ca Bucurestiul ar fi micul Paris. Orice bucurestean recunoaste si ar recomanda, fara ezitare, acest traseu de vitrine, teatre, sali de spectacol, gradini si strazi cu stil din centrul capitalei. Downtown Bucharest este, asadar, acest traseu si o marca in devenire a orasului.

Proiectul Downtown Bucharest este, de fapt, un concept unificator pentru oferta din centrul Bucurestiului si o platforma de colaborare pe care initiatorii o propun tuturor partile interesate de dezvoltarea zonei: operatori culturali, economici, societate civila, reprezentantii primariei Capitalei si a Primariilor de sector.

Lansarea conceptului Downtown Bucharest a avut loc astazi la Magazinul Eva si a reprezentat prima “iesire” in public a campaniei de marketing activ a brandului pentru aceasta zona centrala. Magazinul Eva, care este si primul partener al campaniei va reprezenta pentru doua luni, mai si iunie, punctul de prezentare si informare despre proiect. Cu aceasta ocazie, fostul magazin de moda, o marca ce da identitate zonei, devine Magazinul Eva – Design Romanesc. Magazinul va intra in perioada 15 mai – 15 iulie intr-un experiment de design in care designeri romani de top se alatura campaniei Downtown Bucharest si vor oferi o noua noua imagine vitrinelor de pe Bulevardul Mageru 9.  De luni pana sambata, spatiul este deschis cumparatorilor care vor gasi aici cele mai recente creatii ale designerilor: 109, Adelina Ivan, Carla Szabo, Carmen Secareanu, Ciprian Vrabie, Irina Schrotter, Kristina Dragomir, Lady Magpie, Murmur, Patzaikin, Venera Arapu.

In perioada 15 mai – 15 iulie, la Magazinul Eva din Bd. Magheru. Nr 9, bucurestenii sunt invitati sa viziteze expozitia Eva – Design Romanesc, intr-un cadru care va fi simultan un punct de informare si o vitrina a proiectului Downtown Bucharest.

Downtown Bucharest este o initiativa DC Communication si Molecule F.

Molecule F  este un proiect unic in Romania, un concept menit sa adune la un loc viziunile celor care au demonstrat in timp calitatea designului lor. Lansata in 2010, Molecule-F.com este prima platforma de promovare si vanzare dedicata in exclusivitate designerilor romani de top.  Prin implicarea in numeroase proiecte creative legate de dezvoltarea si imaginea brand-urilor, atat in mediul online cat si offline, Molecule F si-a castigat renumele de etalon in industrie.

DC Communication este una dintre primele companii de comunicare strategica si relatii publice din Romania, cu peste 18 ani de experienta in proiectarea si implementarea de solutii dedicate dezvoltarii comunitare.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016