Superbrands Romania: 10 ani de promovare a excelentei in branding
brandbrandingsuperbrands
Superbrands Romania sarbatoreste un deceniu de activitate in evaluarea si promovarea culturii de branding, moment de referinta marcat festiv prin Gala Superbrands organizata in onoarea marilor branduri ale Romaniei. Evenimentul aniversar a gazduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea si cercetarea de piata derulate pe tot parcursul anului 2015, precum si lansarea celei de a saptea carti Superbrands pentru Romania.
Gratie brandurilor puternice intrate in program, Cartea Superbrands reprezinta un instrument de referinta privind potentialul Romaniei, precum si pentru publicul interesat de o piata si un stil de viata dominate de criterii precum calitatea, diferentierea si reputatia.
Valorile unui Superbrand: creativitate, consecventa, onestitate si promisiuni indeplinite fata de consumator
Ariel, Bonduelle, Borsec, Carlsberg, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Gerovital, Lidl, Lufthansa, MedLife, Mobexpert, NIVEA, OMV, Orange, Pampers, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Scotch Brite, Sensiblu, Telekom, Tuborg, UniCredit Bank, Urgent Cargus sunt cele 25 de branduri din diverse industrii si domenii de activitate care au primit trofeele Superbrands in editia 2015/2016 a programului.
Printr-o cultura de branding dezvoltata creativ si strategic intr-o piata acut concurentiala, precum si prin plasarea strategica a clientului-consumator in centrul atentiei, brandurile desemnate Superbrands in editia actuala au adus inca o data creativitatea romaneasca pe cel mai inalt podium.
Performanta onorata la superlativ:
Invitatii speciali ai Galei Superbrands, Norbert Lux, Director general Superbrands Germania si Maxim Behar, Presedinte al ICCO (International Communications Consultancy Organisation) au inmanat trofeele Superbrands la eveniment alaturi de reprezentanti ai Consiliului Onorific Superbrands.
Trofeul Superbrands Honorary Recognition, intitulat la aceasta editie Most Admired Business Personality in Romania a fost oferit domnului Steven van Groningen ─ Presedinte si CEO al Raiffeisen Bank. Domnului van Groningen i s-a adus astfel o recunoastere publica pentru contributia sa meritorie la procesul de schimbare a Romaniei, prin proiecte si realizari exceptionale in activitatea profesionala, precum si pentru implicarea domniei sale in cauze sociale. Laudatio pentru acest moment deosebit a fost sustinut de catre domnul Sorin Mindrutescu, Director General al Oracle Romania.
Premiile speciale prilejuite de aniversarea Superbrands 10 ani au fost acordate companiei DHL ─ pentru performanta de a fi prezenta in toate editiile Cartii Superbrands pentru Romania, Procter & Gamble – pentru ca a reusit sa pastreze cea mai inalta pozitie pentru Pampers si Ariel in cateva programe consecutive, precum si cel mai mare numar de branduri in Top 15 de-a lungul editiilor Superbrands in Romania, si, respectiv companiei Telekom ─ pentru reusita de a impune publicului cultura sa de branding, intr-un timp record de la intrarea pe piata romaneasca.
Sectiunea Guest Brands a onorat in acest an nume precum ArtMark, Business Review si Uber, reprezentand branduri remarcabile in domeniile in care activeaza, in Romania, prin profesionalism si creativitate. Premiul Superbrands oferit casei de licitatii de arta ArtMark a fost inmanat de catre reprezentantii Superbrands domnului Horia Roman Patapievici.
Gala Superbrands, desfasurata la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de participarea a aproximativ 170 de persoane din randurile companiilor premiate, precum si din mediul de afaceri, cultural si diplomatic, jurnalisti, alti invitati speciali si a fost moderata de catre domnul Colin Lovering, Presedinte al British Romanian Chamber of Commerce, in calitate de Maestru de Ceremonii al unei seri dedicate creativitatii si performantei brandurilor din Romania.
Artista Irina Sarbu and Band, coordonati de mentorul Florian Lungu, au mentinut seara de gala intr-o atmosfera calda.
Evenimentul a fost organizat de catre BDR Associates, agentia de comunicare strategica, care administreaza programele Superbrands pentru Romania inca din 2005.
10 ani de excelenta in branding pentru Superbrands Romania in cifre:
7 programe Superbrands, 7 carti Superbrands (5 editii Consumer Superbrands si 2 editii Business Superbrands)
Peste 1500 de brand-uri din aproximativ 50 de domenii jurizate in cadrul fiecarei editii
250 de povesti de succes spuse de brand-uri in cadrul cartilor Superbrands
96 de personalitati ale mediului de afaceri din Romania in Consiliul de onoare Superbrands
Colaborarea cu Ipsos si Nielsen, doua dintre cele mai prestigioase institute de cercetare din lume
Peste 20.000 de carti Superbrands distribuite la nivel national si international
Programele au adus recunoastere pentru mai mult de 180 de Brand Guardians din diverse companii si domenii de activitate, speciaisti in branding, marketing si comunicare, care au contribuit la succesul brandurilor pe piata din Romania
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro