Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top 5 motive pentru care ar trebui sa ai un manager de proiect in compania ta


Top 5 motive pentru care ar trebui sa ai un manager de proiect in compania ta
de la 23 Mar. 2018
Top 5 motive pentru care ar trebui sa ai un manager de proiect in compania ta
Tags: manager de proiectcompanieafacereclienti

Antreprenoriatul si afacerile nu sunt pentru oricine. Fiecare afacere este gandita cu scopul de a creste din ce in ce mai mult. Pentru asta, compania ar trebui sa functioneze fara nicio problema si cu oameni care au o indemanare sufienta incat sa creeze profit si o buna reputatie. Evident, ca orice alt scop, acesta vine cu provocari si obstacole.


Un manager de proiect are o pozitie centrala intr-un business. Este o pozitie necesara in cadrul companiei, de care, cu siguranta, ai nevoie pentru cresterea afacerii tale.

In acest articol iti prezentam 5 motive pentru care ar trebui sa ai un manager de proiect in echipa ta. Ce face el concret si cum ar putea ajuta compania sa se dezvolte?

1. Ofera raspunsuri mult mai rapide

Un manager de proiect, mai ales in intreprinderile mici creeaza o legatura intre clienti si angajati si in acest fel poate elimina timpul de asteptare. Clientii simt persoanele dedicate si astfel ei devin increzatori in serviciile companiei. Managerul de proiect arata obiectivele si performanta angajatilor, dar si reactiile clientilor intr-un raport la o anumita perioada de timp.

  2. Ajuta la prioritizarea sarcinilor

Managerii de proiect se afla permanent in contact cu clientii si astfel ei pot observa care sunt preocuparile si nevoile lor. Adesea, managerii de proiect vin cu idei atunci cand simt ca este nevoie de o schimbare. Tot ei sunt responsabili de organizarea sarcinilor si ii asigura pe clienti ca proiectul avanseaza si vor obtine ceea ce isi doresc.
 
3. Creeaza o punte intre comunicarea interna si cea externa

Comunicarea interna este la fel de importanta ca si cea externa. Managerul de proiect este acea persoana care coordoneaza comunicarea in toate departamentele companiei.  El este un individ unic, constient de necesitatile proiectelor si el stie exact cand sa accelereze procesul de luare a deciziilor. Nu este chiar atat de simplu sa coordoneze intreaga comunicare. Managerul trebuie sa inteleaga activitatea pe care o desfasoara fiecare departament. Doar in acest mod ar sti exact cum ii poate ajuta pe angajati.

4. Optimizeaza procesele corporatiste

Managerii de proiect stiu sa coreleze detaliile mici cu imaginea de ansamblu. In acest fel, el intelege scopul si rezultatele proceselor. Sunt atenti la etape, esecuri, sarcini care apar pe tot parcursul proiectului. Optimizand procesele corporatiste, nu fac decat sa transforme fluxul de lucru, sa fie mai fluid pentru ceilalti angajati. Un manager de proiect anticipeaza si identifica riscurile si isi pregateste raspunsurile si solutiile pentru orice problema.

5. Se axeaza pe comunicarea deschisa

Angajatii au multe de facut in cadrul unui proiect, insa managerul are sarcina de a se asigura ca acestia prioritizeaza sarcinile corect si  respecta termenele de lucru. De aceea, pentru a face acest lucru orice manager trebuie sa aiba o comunicare deschisa cu toti membrii unui proiect si astfel sa fie sigur ca mesajele sale au fost intelese. Trebuie sa existe o legatura intre angajat si manager. El trebuie sa isi sprijine oricand echipa.

Atunci cand o companie creste,  automat cresc si asteptarile si responsabilitatile. Pentru a elimina factorii de stres si pentru a gasi solutia optima, ar trebui sa iei in considerare angajarea unui manager de proiect. Acesta te ajuta ca afacerea ta sa treaca mult mai usor peste obstacolele care apar in dezvoltarea sa.

Citeste si: Afla motivele pentru care nu te-a angajat nimeni pana acum
 



Online Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016