Trade Ads: 40% din reclamele online din Romania nu sunt vizibile niciodata
trade adsreclamebannervizibilitatecauzepublicitate online
Valentin Oeru, directorul executiv al Trade Ads Interactive, a precizat cauzele care impiedica dezvoltarea publicitatii online din Romania.
Trade Ads Interactive a alcatuit o statistica pe un portofoliu de peste 2.000 de site-uri, iar rezultatul a fost ca 40% din reclamele online furnizate in Romania nu sunt vizibile niciodata.
"Pornind de la aceasta realitate, am creat un nou mod de setare a campaniilor online care elimina posibilitatea ca bannerele invizibile sa fie contorizate ca afisate. Am denumit acest serviciu vCPM - Viewable CPM", a declarat Oeru.
Un sistem specific de contorizare a impresiilor s-a implementat recent in SUA, iar in Europa, echipa Trade Ads va fi singura companie online care va introduce serviciul vCPM.
Directorul executiv al Trade Ads explica modul de functionare al acestui nou serviciu ce urmeaza a fi lansat in prima vara acestui an: "pentru ca un banner sa fie afisat pe site prin aceasta noua metoda trebuie sa indeplineasca doua conditii: 1. sa fie vizibil pentru user in proportie de cel putin 35% din suprafata; 2. sa ramana vizibil cel putin 5 secunde".
TradeAds actioneaza ca o bursa si permite stabilirea pretului CPM (cost per mia de afisari) sau CPC (cost per click), in functie de cerere si oferta, prin intermediul unui sistem de licitatie GSP - Generalized Second Price. Bursa de Reclama a fost lansata in 2009, precizeaza comunicatul remis de companie.