Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Analiza: Smartphone-urile si tabletele, televizoarele viitorului

Analiza: Smartphone-urile si tabletele, televizoarele viitorului
de la 23 Iul. 2013
Analiza: Smartphone-urile si tabletele, televizoarele viitorului Tags: smartphonetabletephabletetelevizorpublicitatecompanii

Tabletele, phabletele ai smartphone-urile sunt atat de folosite de populatie, la nivel mondial si chiar si in Romania, numai ca la noi, companiile din anumite domenii nu stiu sa foloseasca potentialul tehnologiei la maximum.


Avand in vedere ca acestea sunt noul televizor printre tineri, companiile nu exploateaza acest avantaj.  Sa luam in considerare doar o singura statistica: 54% dintre utilizatorii de smartphone-uri din Statele Unite isi verifica mobilele sau tabletele chiar si atunci cand se afla in pat.
 
„E adevarat, sunt date care se refera la Statele Unite dar, cu siguranta, si la noi procentul este destul de mare, mai ales in randul consumatorilor cu venituri mai mari. Sa nu uitam ca 60% dintre europenii sub 35 de ani au un smartphone, iar, dupa Ucraina, Romania are consumul cel mai mare de internet (de 18,6 ore/ saptamana) din intreaga Europa”, se arata intr-un studiu al MediaScope Europe si IAB Europe, realizat in iunie 2013.
 
O asemenea apropiere de consumator posibila datorita tehnologiilor mobile inseamna oportunitati pana acum neintalnite.
 
Iar, mai nou, pe langa telefoanele de tip smart si tablete, au inceput sa castige cota de piata asa numitele phablete, dispozitive cu ecran intre 5-8 inci ce estompeaza diferentele dintre smartphone si tableta. Daca pana acum existau voci care spuneau ca mobilele sunt prea mici pentru browsing si o interactiune relevanta, in timp ce altii vedeau tabletele ca insuficient de mobile, noul hibrid impaca pe aproape toata lumea.
 
Localizarea in spatiu, sabia cu doua taisuri
 
Interactiunea oferita de toate aceste dispozitive mobile este din ce in ce mai relevanta, mai bogata si incurajeaza reclama contextuala. In acelasi timp, faptul ca aceste dispozitive pot indica tot timpul locatia in care te afli inseamna de asemenea un potential extraordinar, prea putin explorat de catre agentiile de publicitate, desi ofera un tip de relatie care nu a fost niciodata pana acum atat de directa intre mediul online si cel offline.
 
In urma scandalurilor care au avut la nivel mondial, localizarea in spatiu nu este o caracteristica pe care foarte multi oameni o vor, mai ales dupa monitorizarea pe care au facut-o si inca o mai fac unele servicii.
 
„Sa nu uitam si evolutia tehnologiilor de internet pe mobil: 4G-ul este tehnologia mobila cu cea mai rapida adoptare din istorie iar, in 5 ani, 3G-ul si 4G-ul vor reprezenta jumatate dintre conexiunile de internet mobile. Aceste date indica, fara indoiala, o modificare de paradigma a serviciilor de telecomunicatii mobile catre transferul de date, in detrimentul transferului de voce”, se mai arata in studiu.
 
Cu toate acestea, companiile mari de FMCG, de exemplu, acorda doar 10% din bugetele lor de promovare spatiului “mobil”. Foarte curand, insa, proportiile nu au cum sa nu se schimbe, pe masura ce agentiile de publicitate vor intelege mai bine regulile noului joc si, mai ales, faptul ca evolutia comportamentului consumatorului este foarte rapida iar abordarile traditionale in privinta reclamelor nu mai functioneaza intr-un mediu touch-screen si bazat pe identificarea locatiei.
 
Descoperirea de noi modalitati si formate pentru reclama va fi cruciala. E suficient sa spunem ca, in acest moment, aproape jumatate dintre cei care utilizeaza aplicatii dau click pe reclamele mobile din greseala. Advertiser-ii romani ar putea juca si ei un rol in acest context foarte deschis inovatiei, bineinteles sustinuti de branduri educate, care inteleg oportunitatea uriasa oferita de mediul mobil.
 
 Evolutiile, cel putin la nivel mondial, vor fi transformatoare si merita urmarite foarte indeaproape.
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement