Marco Tronchetti Provera, seful companiei din Milano, a declarat ca Europa, care se afla de trei ani in criza, este vazuta drept o "povara". Afacerile au nevoie de mai multa vizibilitate, un viitor mai bun, daca politicienii doresc sa repuna pe picioare economia, a adaugat Provera. "Politica europeana trebuie sa se schimbe; toti oamenii din Europa solicita acest lucru", a declarat seful Pirelli.
Compania Pirelli, infiintata in 1872, are 34.000 de angajati in toata lumea; compania doreste sa se extinda pe pietele emergente, a mai precizat Provera.
"In ultimii ani, am intrat pe piata din China, in Rusia, Mexic, ne-am consolidat pozitia in America Latina. Suntem cel mai important jucator din Orientul Mijlociu".
Provera a precizat ca Pirelli, care a fost initial o afacere de familie si s-a transformat treptat in al V-lea producator de anvelope din lume, reprezinta esenta antreprenoriatului italian.
"Cred ca in tara noastra, avem o atitudine fata de antreprenoriat, care se transforma intr-unul din cele mai valoroase active ale tarii", a declarat Provera. "Discutam despre pasiune. Ceva ce implica oamenii si familiile lor".
Pirelli se concentreaza puternic asupra cercetarii si dezvoltarii, investind anual 3% din venituri in acest sens. Potrivit lui Provera, tehnologia reprezinta un element vital in planurile celor de la Pirelli. "Dorim mai multa tehnologie", a spus acesta. Compania intentioneaza sa castige o lupta cu ea insasi in privinta tehnologiei, a conchis seful Pirelli, citat de CNN.