Audi: Ne propunem sa vindem doua milioane de masini pe an
audiquattroechipasistemsport quattrorubert stadler
Potrivit CEO-ului Rubert Stadler, brandul premium Audi este decis sa vanda 2 milioane de masini pe an, pana in 2020, in crestere de la 1,5 milioane unitati, valoare inregistrata in 2013.
De asemenea, in speranta ca va deveni brandul premium numarul unu la nivel global, producatorul auto german va investi 11 miliarde euro intre 2013-2015, a precizat Stadler. Aceasta este cea mai mare provocare pentru Audi.
Anul trecut, Audi a anuntat investitia de 11 miliarde euro intre 2013 si 2015, in noi produse si tehnologii sustenabile.
Presa a speculat faptul ca Quattro ar putea deveni o marca de sine statatoare.
Stadler nu confirma aceste zvonuri: "Quattro este codul nostru genetic. Nu va deveni un brand separat. Sistemul Quattro FWD se afla instalat pe 45% din masinile pe care le vindem in lume. Am vandut peste 5 milioane unitati Audi cu Quattro four-wheel drive, mai mult decat oricare alt brand premium global".
CEO-ul Audi spune ca prototipul Sport Quattro are cel mai mare potential de piata, reprezentand ADN-ul Audi, in privinta designului, a arhitecturii, puterii motorului (are un V8 biturbo) si dispune de unele tehnologii, precum trenul de rulare PIH (plug-in hybrid).
Referindu-se la targetul global de 2 milioane unitati vandute in fiecare an, Stadler a declarat ca nu conteaza daca acest lucru se va intampla intr-un an sau altul - deoarece echipa are nevoie de indrumare si un plan bine stabilit.