In Romania, tranzactiile prin PayPoint au crescut cu 35 la suta
paypoinrezultate paypointtranzactii paypoint
PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, raporteaza pentru Romania rezultate pozitive pentru anul financiar 2012-2013.
Compania a inregistrat un volum de peste 25 de milioane tranzactii plati facturi, in crestere cu 35% comparativ cu anul precedent.
Rezultatele pozitive raportate sunt sustinute de extinderea portofoliului de servicii, de cresterea numarului de furnizori parteneri si de optimizarea retelei magazinelor ce poarta insemnele PayPoint.
In decursul celei de-a doua jumatati a anului financiar, compania a semnat contracte cu opt noi furnizori, intrand pe segmente noi de afacere si consolidandu-si pozitia pe cele existente.
PayPoint colaboreaza acum cu aproape toti furnizorii mari de pe piata, portofoliul acoperind o gama larga de produse si servicii disponibile in magazine de proximitate din toata tara.
Din aceasta perspectiva, la finalul anului fiscal 2012-2013, la nivel national, existau peste 7.300 puncte de plata PayPoint, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2012-2013, incheiat la data de 31 martie 2013.
La nivelul grupului PayPoint, rezultatele sunt, de asemenea, favorabile. PayPoint plc a raportat un volum record de 739 de milioane tranzactii, in crestere cu 12% fata de volumul raportat in anul precedent.
Valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 14 miliarde lire sterline, in crestere cu peste 16%. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 105,7 milioane lire sterline, in crestere cu 16,8 % fata de anul anterior si un profit inainte de impozitare de 41,3 milioane lire sterline, in crestere cu 10,9%.