Ce sa faci cand clientii nervosi ataca pe social media

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce sa faci cand clientii nervosi ataca pe social media Ce sa faci cand clientii nervosi ataca pe social media
de Manager.ro la 11 Ian. 2013
Urmareste-ne pe Google News
clienti nervosiclienti nefericitisocial mediaceartaprofesionalismdiplomatieafacereonline

Exista o intreaga armata de clienti nefericiti sau nervosi, care se folosesc de paginile social media pentru a-si revarsa frustrarile si nemultumirile, in legatura cu un brand sau un produs anume. Uneori, ei pot deveni atat de malitiosi, incat iti pot afecta serios imaginea. Iata ce ar trebui sa stii.

Nu conteaza cat de mare sau de mica este afacerea ta. Clientii nemultumiti iti pot afecta destul de grav reputatia, folosindu-se de paginile social media. Scott Levy, directorul de la fuelonline.com, te invata cum sa faci fata acestui tip de clienti, bazandu-se pe experienta personala.
 
El spune ca daca stii cum sa actionezi, te poti folosi de acesti oameni pentru a arata publicului ca iti pasa de clientii tai, ba chiar iti poti transforma dusmanii in fani. Iata cinci sfaturi pentru a rezolva acest tip de probleme.
 
1. Raspunde rapid.

 
Cu cat o persoana asteapta mai mult raspunsul tau intr-o astfel de situatie, cu atat mai mult va ataca. Arata-i clientului in mod public faptul ca i-ai inteles problema si ca vei incerca sa o rezolvi.
 
2. Nu iti arata niciodata furia si nu raspunde in bataie de joc.
 
Nu te cobori la nivelul persoanei care incearca sa denigreze. Fii diplomat si raspunde cu profesionalism. Acest lucru te va ridica in ochii oricui citeste discutia respectiva.
 
3. Fii personal.
 
In primul rand, trebuie sa stii ca este mult mai eficient sa te adresezi clientului pe numele sau (sau numele de utilizator). In al doilea rand, nu uita sa te semnezi la finalul postarii. Vei oferi, astfel, o mare doza de credibilitate.
 
4. Arata-i ca vrei sa il ajuti si fa acest lucru.
 
Spune-i clientului ca vei face tot ce iti sta in putinta pentru a rezolva problema. Nu incerca, pur si simplu, sa calmezi pe cineva, apoi sa il lasi balta.
 
5. Cand este necesar, vorbeste in mod privat cu el.
 
Daca discutia este referitoare la detalii, incearca sa o conduci catre mediul privat. Mesajele personale sau e-mail-urile sunt cele mai bune solutii. Cu toate acestea, macar primul raspuns trebuie sa fie public, pentru ca ceilalti vizitatori sa vada ca nu lasi nicio problema balta. De asemenea, dupa ajungeti la o solutionare, fa si acest lucru public.

Ultimele NOUTATI

Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri
Economie

HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri

today26 Apr. 2024
Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum
Business

Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum

today26 Apr. 2024
Ce sunt monedele de aur de investitii?
Life Style

Ce sunt monedele de aur de investitii?

today26 Apr. 2024
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Sanatate

Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi

today25 Apr. 2024
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
Casa si gradina

Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori

today25 Apr. 2024
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Companii

5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati

today25 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri
Economie

HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri

today26 Apr. 2024
Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum
Business

Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum

today26 Apr. 2024
Ce sunt monedele de aur de investitii?
Life Style

Ce sunt monedele de aur de investitii?

today26 Apr. 2024
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Sanatate

Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi

today25 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x